Den fineste julegaven…

Reklame | Daniel Wellington

Å hei du nydelige 1 søndag i advent! Tenk, endelig er disse deilige desemberdagene her <3 Hvis dere ikke er i gang med gaveshoppingen nå, så er det på høy tid å komme i gang. Ihvertfall dersom du ikke er av typen som liker å løpe rundt i siste liten. Jeg etterlyste julegaveønsker allerede i oktober selv, så i midten av november var jeg mer eller mindre ferdig, og nå kan jeg bare sitte og nyte synet av de nydelig innpakkede gavene mine under et pyntet tre. Det tenker jeg også å gjøre i to uker til før jeg skal ta med meg gavene til Stavanger by og nyte synet av dem under bestemor sitt tre i stedet :’)

Sliter du med å finne ut hva du skal kjøpe i julegave til kjæresten i år, så har jeg et lurt tips å komme med. Daniel Wellington har nå nemlig en rekke ferdig satt sammen gavesett til både jenter og gutter som du får 10% avslag på, og bruker du i tillegg rabattkoden MARTHEBORGE så får du ytterligere 15%. Det skal ikke lengre være toll på Daniel Wellington sine leveranser til oss i Norge heller, ettersom de nå endelig har opprettet en bedrift her til lands som de sender klokkene våre fra. Wihuu!

– Få 25% på gavesett fra Daniel Wellington med koden MARTHEBORGE –

Et lekkert gavesett fra Daniel Wellington tenker jeg alle og enhver ville ha ønsket seg? Kjæresten, en venn, en kollega, et familiemedlem? Hvem er det som ikke kan ha bruk for ei av disse lekre klokkene egentlig? -Med ei ekstra reim eller et ekstra armbånd til? Gavesettene til DW kommer forresten med en egen julegave-innpakning så det behøver du heller ikke å tenke på :’)

Happy Christmas Shopping <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg