– Craving milkshakes –

God morgen fra oss i Skomagergada! Jeg tvang meg opp kl 08.00 i dag tidlig for å rekke å gå en lang tur med Mino i skogen før vi skulle på kurs med en hundetrener (stresser enda livet av meg med å lære han til å være alene hjemme), meen like før vi skulle dra kom jeg på at det var i morgen og ikke i dag, så siden har vi bare kost oss her hjemme, spist en god frokost og startet på en ny dokumentarserie på Netflix som fikk meg til å gråte etter 10 minutt. Skal definitivt anbefale dere den i et annet innlegg!


Pizzaen min i går ble helt amazing. Fersken på pizza er heretter en must! Eneste problemet jeg hadde da jeg nøt den, var at jeg angret på at jeg ikke hadde enda mer fersken på. SÅ om dere vil teste det selv, lag DENNE pizzaen (men bytt rådyrkjøttet med spekeskinke) og topp den med fersken før den går i ovnen. Superdigg!

Jeg skal snart avgårde på ukens første kveldsvakt, men før det ville jeg bare titte innom og tipse dere om enda en fristelse. -Nemlig milkshaken jeg har cravet de siste tre ukene. Jeg hadde en periode for ikke lenge siden der jeg kjørte til den andre siden av byen for å få tak i en spesiell milkshake daglig, og det ble både dyrt og tungvindt, så da ble jeg nødt til å finne på en oppskrift som ihvertfall nesten ble like god! Her kommer den 🙂

Du trenger: 1. En halv frossen banan 2. 6-7 isskjeer med karamellis uten tilsatt sukker 3. 1ts peanøttsmør 4. 1ss sukkerfri nutella 5. 1dl melk

– Mos alt i en blender og njuut –

Nå skal Mino og jeg prøve å rekke og se en episode til av denne nye, brutale Netflixserien, og så komme oss ut på enda en liten tur i regnværet før jobb. Det er ikke mye vårfølelse å hente utendørs om dagen, men jeg har likevel troa på at den er like rundt hjørnet. 😉

12 kommentarer
    1. Nå ble jeg spent på hvilken dokumentar du snakker om! Er du villig til å avsløre i kommentarfeltet eller kommer det anbefaling snart?😍

      1. Serien heter Trials of Gabriel Fernandez! Den er brutal og trist bare så det er sagt! Handler om en liten gutt på 8 år som blir misshandlet av moren og kjæresten hennes. Dette holder på i 8 måneder før han til slutt dør av skadene. Serien handler om rettsaken og historien hans <3

    2. Hold oss gjerne oppdatert på Mino, Marthe! Har valp på 5 mnd selv nå og synes det er veldig gøy å lese om hvordan andre valper er! 🙂 Har det hjulpet noe med den nye hundetreneren?

    3. Er det lov å spør hvor du kjøpte milkshaken? Er fra Kristiansand selv, så har veldig lyst å prøve ut 🥰

    4. Hvis ikke denne treneren kan hjelpe så anbefaler jeg deg veldig happy hundesenter på Evje, de kommer og på hjemmebesøk. Ekstremt dyktige. Vi har samme problem med vår hund og andre ting og prøvd noen trenere som ikke hjalp før vi kom til disse. Veldig veldig flinke og snille. 🙂 lykke til videre med Mino, jobb og livet generelt. Takk for alle år med bloggen din. Du kommer til å bli savnet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg