Classic Rings From DW

Reklame | Daniel Wellington

– New in From Daniel Wellington – 

Iiih! Har dere sett siste nytt fra Daniel Wellingtons kolleksjon? De har fått minimalistiske, elegante ringer som matcher klokkene og armbåndene de allerede har! Herregud så fine.. Bare se!? Jeg har fått velge meg ut et par av variantene selv, og da gikk jeg for en helt enkel “Classic Ring” i roségull som passer absolutt alle klokker jeg allerede har i rosé, samt en “Classic Ring Satin White” med hvitt i, som matcher både armbånd og flere av mine favorittklokker fra DW. Åh, gleeder meg til å bære disse hele sommeren!


– Wearing Classic Ring & Satin White –

Størrelsen jeg har er 52, og prisen på disse ringene er faktisk ganske bra! Den minimalistiske, klassiske i rosé koster 299kr, mens Classic Ring Satin White koster 399kr enten du velger å klikke den hjem i sølv eller rosé, hvit, rosa eller sandfarge! De er lekre alle sammen spør du meg. I tillegg så får jeg som alltid lov til å dele ut en rabattkode som gir dere 15% på alle kjøp hos Daniel Wellington. Bruker dere koden MARTHEBORGE når dere kommer til kassen HER, så får dere altså trukket fra 15% på sluttsummen! Husk nå også at det ikke lengre er toll på det dere bestiller fra Daniel Wellington, ettersom de nå har stasjonert seg i Norge også. Prisen du betaler i kassen på nett, er altså den endelige summen 🙂

Rabattkoden MARTHEBORGE gir dere 15% HER <—

Happy shopping <3 <3

7 kommentarer
    1. disse bildene hadde en aldeles nydelig vintage look 🙂 <3
      ringene var nydelige <3

      eg har vært litt travel i det siste,men fått med meg at du er sykepleier -helt fantastisk -nå da vi har fulgt deg hele veien
      wohoooooooooo du er flinkesen <3 klemmerier i bøtter og spann – selvom eg alt har gratulert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg