– Christmas Eve 2018 –

Nå sitter jeg med det ene øyet på pcskjermen og det andre på tven, for nå de neste fem timene skal jeg heie som en gal på Magnus Karlsen i hurtigsjakken. Jeg har hatt en helt upåklagelig juleferie med den ene store oppturen etter den andre, men nå er det på tide å vende nesen hjemover mot sør igjen for å treffe venner, hund og mann igjen også! Jeg har ikke knipset så mye som et bilde de siste par dagene, men julekvelden fikk jeg heldigvis foreviget, så et bildedryss fra disse MAGISKE timene får dere nå <3

  • – Et bildedryss fra selveste julekvelden –

Fine fine familien <3 Timene av julaften føltes seriøst som to… Jeg fatter ikke hvordan det går an, men vi har det jo bare så innmari hyggelig. Spiste bestemors fantastiske pinnekjøtt med riskrem til dessert (jeg fikk endelig mandelen), lekte pakkelek med terning og pakket opp på presanger i timesvis før vi koste oss med tantes krydderkake og bestas julekaker helt til midnatt. Mmmm! 1. juledag samlet vi oss i sofaen og så familiejulefilm alle mann, og 2. juledag feiret jeg jul enda en gang med ribbe, riskrem og gaveåpning hos farmor og farfar. Jo så fikk vi selvfølgelig med oss Solskjær som fremdeles rocker i England! *GLEDEPÅJORD*

Ellers har jeg fått noen meget gledelige overraskelser denne juleferien! En DIGER en og en litt mindre. Denne skriftlige eksamen som jeg tok 4. desember og ikke var noe fornøyd med, gikk visst litt bedre enn jeg hadde tenkt, og jeg fikk søren meg en B til tross for at jeg ikke fikk til første oppgave helt! Så det ble litt av en gledelig morgen da jeg våknet til den meldingen 22 desember. Ellers skal jeg dele den andre mye mye hyggeligere overraskelsen litt senere når jeg kommer hjem til Kristiansand <3

Tusen takk for en fantastisk juleuke Stavanger <3 Nå skal jeg hjem, ha årets siste jobbhelg, kjøpe langrennsklær på romjulssalg, og så reise til Bortelid for å feire nyttårsaften alene med mannen og hunden der. Gleder meg som et lite barn til å se Bortelid kledd i hvitt!

17 kommentarer
    1. Høres ut som om du har hatt det veldig koselig, og du er jo bare så nydelig i grønt da! Gratulerer så masse med B’en, du er jaggu et godt forbilde for student-leserne dine <3

    2. Høres ut som du hat stor kost deg og hatt noen flotte dager 🙂 skal du lage blogginnlegg om gavene? Jeg er nyskjerrig hva du fikk til jul 🙂 ha en fin helg på Bortelid 🙂

    3. Hadde vært så gøy om du lagde et innlegg av gavene du fikk 🤩

      Og den andre hyggelige nyheten fikk jeg plutselig for meg var at du kanskje er gravid 🙈🙈🙈
      Men du har kanskje skrevet tidligere at du ikke vet om du vil ha barn 😅 uansett, det blir spennende å se hva den nyheten er 😍

      Fortsatt god jul og godt nyttår!

    4. Kom gjerne med tips til hvor du kjøper lanngrennstøy, trenger nytt selv men nekter å kjøpe til full pris 😂

    5. fortsatt god romjul og glad du fikk bedre karakter enn du trodde 🙂 Gleder meg til neste overraskelse 🙂

      Her var julen veldig fin, mye brettspill, tøys og gøy for alle, fine gaver og god mat <3

    6. Godt nyttår fine deg! Ser ut som du har hatt en super julefering og nytt ferien 🙂
      Jeg lurte på om du kan dele nyttårsforsettene dine med oss dersom du har noen, og gjerne komme med tips til hvordan opprettholde disse? Hadde vært gøy å se hva du har satt deg som mål for 2019 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg