Bryllupskjole – Check

Åh, ny uke og ny måned! E.N.D.E.L.I.G kan vi legge evigvarende mars bak oss og ønske april måned velkommen. Siste helgen av mars varte i en halv evighet etter min mening, men den hadde noen glimt av hygge også. Været har nemlig vært nydelig, så Sika og jeg har vært utendørs på tur i skogen i.. ja timesvis! I går kveld kom også Daniel på besøk og lagde pannekaker med meg som vi spiste på verandaen før solen gikk ned. Fortsetter dette været her, så blir ihvertfall april innmari fin <3

I dag har jeg vært på skolen igjen, noe som gikk overraskende bra! Vi har enda litt finpuss igjen på denne oppgaven vår, så vi kommer nok ikke til å levere mer enn én dag før tidsfristen til tross for at vi har jobbet jevnt og trutt gjennom hele bachelorperioden. -Men hvis vi tar bort helgen så har vi 7 skrivedager igjen nå, og det er faktisk ingenting. We can do this! Litt mer pirk så er vi i mål..

– Kjolen til bryllup er endelig i boks –

I dag kom forresten den nye kjolen jeg hadde bestilt til Balibryllupet, så den tenkte jeg dere skulle få se med det samme. Jeg har nemlig prøvd den på også, og heldigvis var den like fin på som av. Puh, begynte å stresse litt med å ikke finne noen lett og fin kjole nå. Den forrige jeg klikket hjem var jo så innmari stygg i virkeligheten! Denne nye her er fra Nelly, og prisen husker jeg ærlig talt ikke heelt, men jeg tror den kostet rundt 1000kr.. Absolutt verdt prisen, eller hva synes dere? <3

Fine bryllupskjoler er visst ikke bare bare å finne!

12 kommentarer

Siste innlegg