– Bortelid leverer –

– En etterlengtet familiehelg på Bortelid –

Hei og hopp fra fjellet! Nå sitter jeg på syv deilige saueskinnstepper og oppdaterer dere fra farmor og farfars hytte! Fy søren så etterlengtet denne helgen her var nå. Første helgen i oktober er det høstmarked på Bortelid og da prøver også jeg å få tatt turen til fjells. Mino måtte dessuten også introduserers for fjellet og alle gode lukter som befinner seg i lyngen her. Jeg trodde jeg hadde hentet hjem en bedagelig, søvnig og rolig valp, men det var inntil vi ankom Bortelid. Høhø. Her har han ikke bare makulert x antall aviser og tomme eggekartonger på et døgn, men også farfars gode tøfler.

Jeg ankom allerede fredag formiddag og den dagen der bare fløy avsted til nydelig skalldyrsfest, bobler i glasset, peiskos og høstprogrammer på tven. I dag har vi vært på høstmarkedet, handlet på eplemost og strå, slitt ut hunden med masse nye inntrykk, og kost oss med ukens episode av Skal Vi Danse. Vi fikk ikke gå i fem minutter alene på markedet i dag, uten at noen stoppet oss for å hilse på skjønne Mino. Han sjarmerer visst absolutt alle og enhver med sitt herlige lille valpefjes <3

– Minos første tur til fjells –

– Skalldyr på fredag og lammeskank lørdag –

Håper det står bra til med dere også. Vi kunne ikke vært heldigere med været enn vi har vært denne helgen her. Vi våknet til skyfri himmel i dag tidlig, og i morgen melder de like bra så da får vi sette oss ut med bålpanna og kose oss litt med utebål også før jeg kjører hjemover igjen 🙂 Jeg skal ikke på jobb før mandag kveld, så det er heldigvis ingen hast, men jeg må rekke hjem til finalen som Jakob skal vinne!

– Et lite bildedryss fra det siste døgnet –

 – Fortsatt god helg til dere alle –

15 kommentarer
    1. Åååå, så utrolig koselig! Og den maten! Mmmm! Kos dere masse, masse videre, vakre, gode mennesker! Du fortjener alt godt! Stor klem! <3

    2. Jeg har ikke lest bloggen din på flere år, men havnet her igjen for en stund siden. Vil bare si at jeg er imponert over hvor inspirerende innhold du klarer å skape i tillegg til å jobbe som sykepleier – det er nok ikke lett å kombinere, så en stor tommel opp til deg! 🙂

    3. Et tips, når du lar valpen være alene, se over rommet før du går. Er du redd for noe, sett det opp. Her ødela valpen støvletter til 2000 kr og en fjellräven sekk, blant mange andre ting🤦‍♀️😅

    4. Åh du er så vanvittig sterk! Bildene og teksten din sprudler over av positiv energi! Du er et levende bevis på at vi er vår egen lykkes smed ❤️ Gratulerer med lille nurket, han var nok høyt ønsket, endelig 😀 Og ros han masse, tissing ute eller ei. Små valper er ikke tankelesere, gi de selvtillit og respons på det som er bra/ønsket adferd. Ville sett bittelitt bort fra treneren din som sa du ikke skal rose 😇 Men dette styrer du selv, enormt med råd og tips 🙂 Anbefaler Simpawtico Dog Training på youtube ☺️

      1. <3 Tusen tusen takk for det! For en herlig kommentar 😀 Koser meg glugg med nurket mitt. Herregud så travelt det er, men fy så koselig også <3 Må bare nyte før det er over! 😀 Jeg fortsetter med rosingen jeg. Det er det som føles riktig 🙂 Kan høre på alt annet disse trenerne sier.

    5. Du er en stor inspirasjon i livet! Du er så sterk. Takk for at du fortsetter å lage godt innhold selv om ting kanskje er litt tøft. Etter du fikk deg en beagle har lysten til å få dyr selv faktisk oppstått, og jeg har hele livet ikke likt dyr noe særlig.
      Håper du får en strålende mandag! God vakt i kveld <3

    6. Så herlig ❤️ Hvordan går det med morfaren din? Var ikke han syk? Synes det er så fint å se hvor nært du er besteforeldrene dine. Er du det eneste barnebarnet på begge sidene?

      1. <3 Jo det går bra med bestefar! Han er nesten blitt sprekere enn noen gang. Haha <3 Løp nesten fra meg på kjøpesenteret sist jeg var i Stavanger. Jeg er det eneste barnebarnet på den siden ja, men farmor og farfar (som er på bildene her) har fire barnebarn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg