– Baby Blue –

Det var denne kjolen jeg skulle hatt på meg for nesten nøyaktig ett år siden, da Cathrines babyshower fant sted! Kunne ikke vært mer passende i grunn, men nå har jeg den i skapet til neste venninne får en baby i magan! Hehe, jeg kjøpte den på Fashionnova til dere som måtte få lyst på den selv. Må først bare advare om at toll og moms-regningen kom på like mye som selve kjoleregningen…


I dag har jeg bare slappet av hele dagen, og likevel har timene bare flydd avsted så nå er det snart klart for nok en jentekveld! Denne gang med Kristine som jeg ikke har sett på år og dag nå. Hun har kjøpt seg brudekjole til neste års augustbryllup, så i kveld skal vi til mammaen hennes for å prøve den på og beundre litt <3 Fy søren, som jeg gleder meg. Hadde jeg måttet velge bort både blogging og sykepleien, så tror jeg bryllupsplanlegger eller designer av brudekjoler ville kommet på en tredjeplass på listen av drømmejobber for min del. Ser dere det ikke litt for dere? Vel, det gjør ihvertfall jeg 😉

Jeg har ikke all verdens på hjertet i dag, men jeg ville nå titte innom og vise dere mitt siste innkjøp, skravle litt med dere og spørre om et lite tips! Som dere nå sikkert har fått med dere så reiser Daniel og jeg på ferie til søndag og skal tilbringe et par uker i Malaysias ingenmannsland. Netflix blir helt sikkert vår beste venn om kveldene, men jeg har ikke bare lyst til å sitte og beglo dokumentarer på ferie! Jeg tenkte vi kunne drikke litt vin og spille noen spill også sammen, SÅ da lurer jeg på om dere har noen idéer til spill vi kan spille bare oss to? Ikke kortspill, for der har vi en rekke alternativ allerede, men finnes det noen brettspill for to som faktisk er litt morsomme? Isåfall, tell me about them! Det behøver ikke engang å være brettspill. Det kan være prateleker/quizing eller noe i den turen også ;-D

24 kommentarer

Siste innlegg