– Årets julekort –



– Sniktitt på årets julekort –

Endelig er julekortene her! Herlighet, og jeg som trodde jeg var supertidlig ute da jeg bestilte hjem kort fra fotoknudsen for to uker siden! Hjelpes, ante virkelig ikke at det skulle ta så lang tid. -Men men nå sitter jeg ihvertfall her og koser meg GLUGG med disse søte søte kortene. Haha. Jeg klikket hjem hele 40 kort jeg den 1 desember fordi jeg ville sende ut litt forskjellige bilder til forskjellige familiemedlemmer! -Og det beste av alt er at jeg ikke la merke til at man kunne skrive inn en ferdig tekst på baksiden av kortet slik at de kom fiks ferdige og sendeklare hjem i posten. Høhø, så nå sitter jeg her da med pennen min og skal til å skrive julehilsen til…. en del mennesker både i Kristiansand, Stavanger, Bergen, Notodden og Haugesund  :’)

Voks og julestempel har jeg også gått til innkjøp av så når alle kort er lagt i konvolutter skal de stemples med stearinlys. Bare sånn for å gjøre seansen enda litt mer tidskrevende. Haha! Skal få med meg Daniel også på dillingen i kveld når jeg kommer hjem fra vakt.

Ville bare titte innom før jobb og vise dere julekortbildene våre før vi sender dem ut. Syntes de ble riktig så søte!

19 kommentarer
    1. Herlige bilder 🙂 Har alltid tenkt at det å sende julekort er noe man kun kan gjøre hvis man har barn, men merker at jeg fikk veldig lyst til å sende julekort neste år med meg og kjæresten <3 Gjerne med en hund også, men tror det er best å vente noen år til 🙂 Haha

      God jul fineste Marthe <3 Har lest bloggen din fast siden 2014, og du er fortsatt en av mine største favoritter 🙂

      1. Men vi har jo barn! Hehe :’D Good jul til deg også! Kjempehyggelig å høre at du har fulgt meg i så mange år. Måtte du henge på helt til siste slutt 😀 Stor klem!

        1. Håper siste slutt aldri kommer 🙂 Selv om jeg vet at du har snakket om å gi deg når du er ferdig med å studere 🙁 Håper uansett at vi kan få fortsette å følge med på instagram 🙂

    2. Kan jeg spørre hvilken karakter du fikk i anatomi, eventuelt om det var bra eller dårlig karakter? Har du noen gode studieteknikker? Får det ikke til å sitte i hodet eller skrevet det ned på papir..
      Har eksamen på mandag og gruer meg sånn 😫

      1. Jeg fikk B og brukte kun sykepleiepluss videoene 🙂 Så gjennom alle sammen, skrev notater til omtrent hvert ord Nils Christian sa i videoene og pugget alt sammen. Tror det ble 3 hele skrivebøker med notater, men det ville blitt enda mer om ´jeg prøvde å skrive notater til den tykke læreboka <3 Har egentlig ikke så mange andre tips enn å se på disse videoene, skrive notater til dem og pugge i vei <3 Jeg inviterte også noen medstudenter hjem til meg, lagde spørsmålslapper i en skål som vi trakk et og et spørsmål fra og skulle fortelle om til hverandre. Man husker så mye bedre når man prater om stoffet og ikke bare leser/pugger 🙂

        1. Oi, så flink du er!!
          Takk for tips. Har kollokviegruppe og har fått ganske greit utbytte av den sånn sett 😊

    3. Anbefaler deg å bestille bilder og julekort fra elitefoto neste gang. Jeg fikk julekortene etter 2 dager og hentet de i butikk 🙂

    4. Så søte julekort! ☺️

      Jeg må bare si at jeg blir så glad av å se hvor godt du/dere passer på Sika. Det må ha vært trist å miste eieren sin på den måten, men jeg kan virkelig se på bilder/Snap at det der er en hund som har det bra! 😍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg