– Årets gaveinnpakning –

I går bestemte jeg meg for å bruke fridagen min ordentlig fornuftig, så allerede klokken 10.00 om formiddagen fartet jeg avgårde til Sørlandssenteret på gavepapirshopping! Eller ikke bare innpakningspapir, men sløyfer, julekuler, kort og you name it. Alt som kan være fint å pynte årets gaver med! Jeg elsker, elsker, elsker å pakke inn gaver på mest mulig kreativt vis, så disse timene jeg tilbringer med julemusikk på høytalerne og saks, teip og papir i hendene… Jeg tror faktisk det overgår alt! Ja til og med selve gaveshoppingen, bakingen av julekaker og pynting av tre.

– Årets gaveinnpakning er i gang – 

Fire timer var jeg ute på farten i går, på jakt etter fine dupeditter. Det skulle nemlig vise seg å være fryktelig vanskelig å få tak i innpakningspapir i de fargene jeg ønsket meg. Rustrød, vinrød, mingrøtt og mørkegrønn.. Altså jeg var innom alle mulige bokforetninger, Panduro, Søstrene Grene, Upstairs, Normal… Alle butikker jeg kunne tenke meg solgte papir, og fant til slutt noe på ARK, som ihvertfall  kunne minne om det jeg hadde sett for meg.


Jeg har ikke kjøpt så mange gaver enda, men noen få så nå har treet mitt ihvertfall fått noen lekre pakker under seg. Det blir jo så utrolig mye finere med litt pakker under! I dag tidlig var jeg også ute i skogen med Mino og klippet gran så jeg kan pynte litt med kvister av det også 🙂 Spør gjerne dersom dere lurer på hvor noe av all denne pynten er fra. Jeg kan avsløre med en gang at mesteparten er fra Upstairs og Søstrene Grene, men noe er også fra ARK.

– De første julegavene er på plass –

Jeg har heldigvis en fridag igjen denne uken, og det er i dag, så resten av denne kvelden skal tilbringes hos bestis. Cath har invitert Mino og meg på baking av julekaker, så i kveld skal det bakes på tre ulike sorter julekaker mens vi hører på musikk og skravler i vei <3 Det bør bli en verdig lillelørdag!

Ønsker dere en fortsatt fin ettermiddag og kveld! 

15 kommentarer
    1. Jeg blir alltid så glad av å klikke meg inn her i disse tider. Du sprer så mye glede og inspirasjon til jul! Måtte du aldri slutte med det! 😍

    2. Hei flotte du! Hvor har du kjøpt alle de gavelappene? Tenker spesielt på den hvite hvor det står «merry Christmas» 😍

    3. Gavepapir og ting til å pakke inn gaver med finner du mye av på ebay og i Lagerhaus butikker. De har også netthandel. Der er det så mye fint. Sjekk det ut i god tid neste gang.

    4. Åhh, så fint!

      Har et spørsmål ang Mino, og å være alene. Hvordan har du fått det til? Har selv en valp og er usikker på hvordan jeg skal gå frem for å venne hun til å være alene. Virker som du har full kontroll og får hverdagen til å rundt med jobb og annet…

      Klem

      1. Hei og takk for det! Jeg fikk Mino da han var 11 uker så han var ikke fullt så liten som 8 uker da jeg overtok han, men han hadde aldri vært alene før i så mye som 10 minutter så det var halvannen uke med mye trening på å bare gå inn og ut av rom, lukke døren, høre på uling og bjeffing og gå ut igjen så fort han hadde stoppet med ulingen. Jeg startet med å gå inn på badet og lukke døren noen sekunder, så minutter og så gjorde jeg det samme med verandadør og ytterdør. Utvidet til 10 minutter etter flere dager og plutselig kunne jeg handle uten at han sto og ulte i gangen 🙂 Tenker bare du må starte veldig forsiktig og ikke forsvinne mer enn 5-6 sekunder til å begynne med, og så forstår de etterhvert at de klarer seg og at du snart kommer tilbake. Naboen under meg melder meg i blant med beskjed om at han bjeffer intenst, men det er bare noen minutter av gangen og jeg tror bare det er under lek. Han har en tendens til å dytte leker under sofaen og kjefte når han ikke får det ut igjen. Det er jo en tilvenningsprosess og kjempeindividuelt, men Mino er en tøffing så jeg tror jeg har det enklere enn folk flest! Klem <3

    5. Så fint med litt julestemning og inspirasjon!! 🙂 Jeg går nok for vintage gråpapir og hyssing i år også, men har så lyst til å pynte det med litt granbar og og røde bær, kanskje. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg