Årets første båltur

Reklame | Sponset dress fra Snowroller

Jeg har nesten glemt å vise dere de koselige bildene fra lørdagens båltur! Jeg satte hjemme og så på Tour De Ski da Hannemor sendte melding med forespørsel om skostur. Klart jeg måtte hive meg med på det i finværet! SÅ med en gang sprinten var over, slang jeg sammen en deig til pinnebrød og kjørte avgårde til et perlested ute ved havet på Tømmerstø. Et sted jeg egentlig pleier å rømme til når jeg vil sole meg i ro og fred om sommeren. Jeg vet ikke om dere husker det, men sist jeg lå her var i fjor sommer da en “fugletitter” lå i buskene og tittet med kikkerten sin rett inn i skrevet mitt. Haha! Det var heldigvis ferre fugler ute og fløy denne lørdagen.


Finværet viste seg å ikke være så fint likevel. Da vi kom frem var solen allerede på vei ned og rene stormen på vei inn. Haha! Det er et under at vi i det hele tatt klarte å tenne en fyrstikk, men bål ble det! -Med varme kopper kakao, sjokolade og grillede pinnebrød med chilli, hvitløk og basilikum. Yums <3


Vi kan kose oss! Etter halvannen time holdt Hanne på å fryse seg ihjel, så da vendte vi nesene hjemover igjen, men da jeg kom hjem fikk jeg likevel den deilige døsige følelsen av å ha vært ute hele dagen så jeg sovnet SÅ lett på sofaen og fikk ladet ordentlig opp til nattevakt 😉

– Lørdagstur med bålkos –

Den fine fine dressen min er fra snowroller <—-

I går gikk mesteparten av dagen til å sove etter nattevakt, men i dag venter jeg besøk av bestis og det blir hyggelig! Cathrine kommer over om et par timer, og da blir det middagskokkelering sammen, kanskje litt Love Island Norge, og skravling for alle penga. Det gledes! I går så jeg forresten også de to første episodene av serien “22 juli” på NRK. Utrolig bra den også, så den bør dere se!


Vinden la seg såklart igjen i det vi skulle gå 😉 

8 kommentarer
    1. De pinnebrödene hörtes gode ut! Elsker det litt spicy! Mums! 😀 Söte Mino! Så litt sur ut, men tipper han var blid, haha! Elsker bloggen din Marthe! Klem! <3

    2. Så herlig innlegg. Jeg ble veldig inspirert og gira på å komme meg ut i naturen og på å brenne bål nå:) skikkelig fine bilder:) disse gav meg god stemning 🙂

    3. Kunne du lagt ut oppskrift på pinnebrød med chilli, hvitløk og basilikum? 🙂 Det hørtes veldig godt ut!!

    4. Veldig deilig å høre at jeg ikke er den eneste som river meg i håret over valp i disse dager. Har en propell på 12 uker og ei rolig bedagelig dame på 4 år fra før, merker STORE kontraster.. godt det blir bedre og bedre med tiden, men veldig slitsomt nå. Føler meg som en sliten småbarnsmor 😅 Veldig gøy å lese hverdagslige innlegg fra deg Marthe, og kos dere masse på spa!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg