– Antrekk til festsesongen –

Reklame | Ellos

Riktig fin mandag alle sammen, og hei BLACK WEEK! Endelig?! Trodde aldri denne uken skulle komme.. Ellos har en rekke fine festkjoler, bukser og topper i disse dager, og såklart har også de tilbud på en rekke varer hele denne uken. Under og over her ser dere noen av mine favoritter, og skriver dere inn koden “405451”, så får dere 5% ekstra rabatt på alt fra Ellos! Koden varer fra i dag til 2 desember. Jeg har lagt min elsk på denne sorte glitrende jumpsuiten, men også det grønne fløyelsettet bestående av vide bukser og jakke. SÅ lekkert?! Kanskje det er det jeg skal gå for på julaften i år? For en gangs skyld erstatte kjolen med en jumpsuit eller bukse og blazer? Vi får sjå. Utvalget er stort, så jeg må inn og titte litt mer selv også innen jeg bestemmer meg 😉

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

Bruk koden 405451 for å få 5% ekstra i rabatt på toppen av tilbudene!
Se hele festutvalget til Ellos og alle tilbud HER <— Happy shopping.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg