Antrekk – 07.04.19

Okei, hva skjeer med været i Kristiansand? Skyfri himmel 10 dager på rad? Skogbrannfare?! I april? Vet dere hva værmeldingen spår for de neste 10 dagene på Bali eller? 8 dager med regn, og to med sol. Haha, så uflaks går det faktisk bare ikke an å ha, så jeg er helt overbevist om at værmeldingen sier feil, og at det kommer til å bli strålende sol der likevel.. Det skal jo være tørketid der nede nå skal det ikke? Jaja 29 grader får jeg uansett, og det er med eller uten regn bedre enn de 7 gradene de melder her..

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en liten ettermiddagstur med doggo! Jeg prøvde å sette meg ut i solen på verandaen for å høre podcast, men det var bare å krype inn igjen for i dag var definitivt ikke vinden like varm som i helgen da jeg bar denne lille skjørt-habitten! -Med bare legger og tskjorte.. Brr!

– Skjørt fra Gina Tricot, Sko fra Eurosko, og tskjorte fra Match –

I dag skal jeg ha romantisk klisseaften med min kjære mann! Vi har bare tid til å treffes én gang til før jeg reiser bort for to uker, og det er i kveld, så i dag hadde jeg store planer om å servere han litt kongekrabbe! Dessverre har visst Meny sluttet å selge kongekrabbe (har etterspurt det fem dager den siste uken), så da ble det istedet indrefilet av svin med fløtegratinerte poteter og bearné til. Mmm!

Det blir nok nydelig det også..
Kos dere i kveld <3 Det skal vi!

6 kommentarer
    1. Har vært på Bali 3 ganger (hver gang i april/mai) og det har vist regn på værmeldingen alle gangene. Kan ikke huske å ha opplevd regn på Bali en eneste gang, jeg. Kun strålende sol! Så tror du skal ta det med en klype salt 😁 Nå er det jo typisk at jeg nevner det, så får du full storm 😂 Håper uansett du får en fantastisk flott tur, fine deg!

      1. Okei så godt å høre 🙂 Det er nemlig samme opplegg hver gang jeg skal til Thailand. Værmeldingen sier regn hver dag hele dagen, og er jeg maks uheldig så blir det ei 10 minutters bøye før sola stråler igjen. Da krysser jeg fingrene for at det blir strandbryllup i sol 😀 Tusen takk!

    2. Må bare slenge meg på her! Jeg var på Bali i 3mnd i strekk, og værmeldingen viste stort sett bare regn (tror det kan ha noe å gjøre med at det er så fuktig der), men det regnet veldig sjelden. Om det først gjorde det, var det en skikkelig regnskur i 20-40 min, så gikk det over. Så været der nede trenger du ikke bekymre deg over, for det blir fantastisk uansett. Kos deg masse, fina!

    3. Jeg kan betrygge deg med at værmeldingen på Bali ALLTID viser regn hver dag i «våt sesongen», selvom realiteten er at det kanskje bare kommer en bøye på 10 min hver dag haha 😅 Resten av dagen er det steikende sol 🤗☀️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg