Antrekk – 06.04.19

Riktig god søndag til dere! Nå begynner det jo å bli en liten stund siden sist. Timene har bare flydd avsted de siste fire dagene, men jeg har fått vært utrolig produktiv på alle andre fronter enn på bloggen. Bacheloroppgaven er ferdigskrevet og levert veileder for en aller siste gjennomgang i morgen, og jeg kan nesten ikke vente med å erstatte laange skoledager i trange grupperom med turkisblått hav! Takk gud for at det bare er tre skoledager igjen. Bendik begynner også å bli passe dritlei av gjennomlesning nå..

Hvordan går det med dere forresten? Jeg er vel ikke den eneste som styrer og steller med livet om dagen.. I går hadde jeg Hannemor på besøk for bildeknipsing halve formiddagen, og da kvelden kom dro Daniel og jeg i bursdag igjen vi! -Spilte Alias, drakk vin og ble servert alt for masse digg. SÅ hyggelig å se noen nye ansikt igjen! Jeg har jo ikke truffet noen andre enn Daniel, Hanne og Bendik de siste hundre ukene. Nei, nå overdriver jeg.. Men forrige helg lå jeg bare hjemme alene og var dritlei meg etter ukens Stavangerbesøk, så denne helgen har absolutt vært hyggeligere. Bestefars operasjon har forresten blitt utsatt til 16 april, så jeg kan slappe litt av den kommende uken også..



– Kjole fra Pretty Little Thing –

Apropos besten! Han fyller hele 72 år i dag, og 7 april fyller også bloggeriet år! Så på bestefars bursdag for nøyaktig åtte år siden, opprettet jeg www.martheborge.blogg.no. Kan nesten ikke tro at det har gått så lang tid, men det har det altså. SÅ gratulerer til verdens snilleste, skjønneste bestefar, og gratulerer til bloggen <3 Nå skal jeg ta med meg hunden og tusle ned til Cathrine for å stripe håret hennes før vi går oss en lang og deilig søndagstur ute i sola. En verdig avslutning på en finfin helg <3

– Ønsker dere alle en nydelig søndag –

10 kommentarer
    1. Jeg har lest bloggen din siden starten, vet ikke akkurat når jeg begynte men har lest i mange år. Jeg syntes du er inspirerende, har mange gode verdier og rett og slett en herlig blogg. Du blogger om så masse, både hverdagslige ting som skole, jobb og ting som shopping, matoppskrifter osv. Du kommer til å bli savnet når du ikke legger skal blogge ❤️ Jeg vil bare si at bloggen din er super, også ønsker jeg deg lykke til med tiden etter bloggen. 😊

    2. God dag, så utrolig flotte bilder av deg og den kjolen kledde du veldig <3 godt å høre du treffer på litt venner nå, selv om ting kanskje ikke er så lett. Blir godt for deg å bli ferdig med oppgaven og reise til Bali. Du må bare nyte det og du er virkelig veldig flink som står på 😉 ha en nydelig søndag. Klem <3

    3. Så gøy med antrekksbilder igjen, og gratulerer til bestefar og bloggisen! Misunner dere sååå som er omtrent ferdig med oppgaven! Veldig bra jobba, begge to 🙂 tror det er viktig å komme seg ut litt og møte venner og familie når livet er tungt og stress. Om det så bare er en kveld på ei uke, så er det bedre enn ingenting <3

    4. Hei! Jeg har lest bloggen din så lenge jeg kan huske, og husker for flere år siden at du la ut bokanbefaliger. Pga dine bokanbefalinger har f eks lest Naken i hijab. Leser du noe fortsatt? Og dersom du gjør det, kunne du tenke deg å legge ut noen bokanbefalinger?

      1. Heisann! Å naken i hijab <3 Husker den så godt! Jeg har dessverre ikke fått lest så mye de siste årene ettersom det har gått så mye tid til pensum, men jeg tenkte absolutt å ta med meg litt lesestoff til Bali så hvis jeg kommer over noe bra da så kommer jeg absolutt til å tipse videre 😀

    5. Gratulerer så mye med blogg og med bestefar <3

      her står eg på hodet med husovertagelse og oppdager nye feil hele tiden så er ikkje så himla fornøyd,men BLIR bra snart <3
      Håper helgen har behandlet deg bra, sjokoladepudding er best alltid <3

      ha en magisk uke og lykke til med innspurt på bachelor <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg