A sunday well spent

– Med mine to favoritter –

Herregud som jeg koste meg i går! Fra morgen til kveld <3 Daniel og jeg hadde nemlig bestemt oss for å ha piknik og fiskesøndag i solskinnsværet! Piknik-kofferten min ankom dessuten med posten 16 mai, så den måtte vi selvfølgelig også se og teste ut! Jeg sto på kjøkkenet allerede 10.00 om morgenen for å kokkelere til pikniken, og med oss ut på hytta hans hadde vi ferske vårruller med reker, mango, agurk og glassnudler, sjokoladekjeks, vannmelon og litt pastasalat med pesto. Mmm! Absolutt en verdig lunsj <3

Det var ikke så lenge vi ble sittende før det begynte å klø i fiskefingrene våre, så etter en liten time ved hytta, befant vi oss i robåten på årets første fisketur. 15 deilige ørret fikk vi denne helgen, og jammen fikk jeg lært meg å filetere en og. Svigerfamilien kom også på besøk etter en stund, og da ble det enda mer skravling, kanopadling og grilling helt til klokken syv om kvelden. Åh, elsker at det aldri blir mørkt nå om dagen!

– Årets første fisketur –

Forresten denne kofferten… SÅ verdt pengene. Haha, har dere sett så fin?! Det har ikke jeg ihvertfall. Fy søren den har jo alt, også så god kvalitet i tillegg. Tallerkner, bestikk, og glass for fire, salt og pepper-bøsser, vinåpner, kjølerom, servietter og teppe i matchende farge og mønster. Jatakk sier jeg bare.

– Årets beste kjøp etter bilen – 

– Kofferten kjøpte jeg på Fruugo.no –

Så det var altså min søndag! En av de desidert bedre <3 I dag har jeg hatt fri fra praksis, så i dag har jeg bare vært hos Geir, og nå skal jeg se og komme meg ut på en lengre tur med doggo før ukens storhandel står for tur. Daniel kommer også på besøk i kveld tror jeg? Skjønte jeg det riktig så flytter han inn for uken også. KOS! Da får jeg lage middag for to igjen <3 Beste med å være samboer.

9 kommentarer

Siste innlegg