A Day At Karma Beach

– En gondoltur unna Karma Beach – 

Hei til dere som ikke fremdeles er på en internettfri påskeferie! Det virker ikke som jeg har noe særlig til publikum om dagen, ettersom kommentarfeltene står så godt som tomme under feriebildedryssene mine, men jeg regner likevel med dere liker disse oppdateringene, for her kommer enda en!

Denne gang fra søndagens strandbesøk på Karma Beach Club! En liten times kjøretur unna Sanur kunne vi ta gondol ned til ei helt fantastisk hvit strand for å sole oss en hel dag der. So we did! Seks av syv jenter (en var fyllesyk fra bachelorette partyet) + Ruben da såklart. Herregud som vi ler av den gutten. Aldri vært utenfor en mer bedagelig type. Klager ikke på noe som helst og er med på absolutt alt.. Jeg tror neppe jeg hadde vært tilfreds på tur alene med kjæresten min + syv andre menn, men Ruben ser ikke ut til å plages overhode av vår tidvis intense skravling og manglende evne til å ta beslutninger om alt.. Han venter bare tålmodig han, og blir med på hva enn jentene bestemmer seg for!

– En storfornøyd Ruben, på tur med sine syv koner – 

Søndagens strand var kanskje den fineste jeg har sett på Bali så langt! Også var det jo innmari kult at vi var nødt til å kjøre gondol for å komme oss ned til den da.. Absolutt verdt et besøk om du skal til Baliland i fremtiden. Vi ble her helt til solen gikk ned vi, og spiste middag på den tilhørende restauranten.

Fine, fine gjengen <3 Tenk at vi har holdt sammen i så mange år selv om noen har flyttet utenlands, langt opp i nord, og til andre byer enn Kristiansand. Ingen av oss er noe særlig like personlighetsmessig, så jeg er jammen ikke sikker på om vi hadde blitt venninner om vi møttes i dag, men tross ulikheter i både interesser og personlighet så får vi det altså til å klaffe SÅ greit når vi endelig samles igjen <3

– Snapshots from our sunday –

– My Second Little Family –

I går knipset jeg ikke et eneste bilde, og det var helt skjønt. Vi lå bare på hotellstranda helt til sola gikk ned, og jeg fikk dermed matet feriefølelsen for fullt med soling og spa <3 I dag tenker jeg derfor å gjøre akkurat det samme på Nusa Dua Beach og det blir faktisk min siste soldag! I morgen er det nemlig bryllup (gleder meg som en unge), og så reiser jeg hjem igjen allerede på torsdag 🙂

<3 Dagene flyr her, men fader så digg vi har hatt det og!

13 kommentarer
    1. Ser ut som du koser deg masse! Tror bare du skal ta det positivt at kommentarfeltet er tomt. Norge har bydd på sol, sol og mer sol hele påskeferien. Kos deg masse videre!

      1. <3 Tusen takk Ida! Nå står det helt stille hva den nettbutikken het, men det kom ihvertfall en tollregning på den som nesten var like dyr som kjolene jeg hadde kjøpt herfra, så kanskje like greit å la være :O To av tre kjoler jeg bestilte fra siden var dessuten superfæle og helt annerledes enn på bildene fra nett, så det er noe risky business å bestille noe derifra <3

    2. Herregud og fint du har det!!☀️

      Jeg drar til Bali den 27 juni og gleder meg enormt mye etter å ha sett bildene du legger ut!

      Nå drar jeg på sånn rundreise, men skal være i Sanur noen dager. Hvilken 2 strender anbefaler du, av de du har vært på? Syntes alle ser fantastiske ut😍

      Ha en fortsatt fin ferie videre!

      1. Hei hei! Å det er bare å glede seg <3 Hmm, jeg har egentlig ikke så mange gode Sanurtips å komme med. Vi har bodd her nesten hele tiden, men den fineste stranda i Sanur heter Sanur Beach, og er ikke spesielt fin så vi har heller kjørt en time med bil til andre steder på Bali for å ligge på finere strender 🙂 Men Karma Beach, Dreamland beach, eller Nusa Dua beach er nyydelige å ligge på 😀 De ligger alt fra 35 til 1 time unna Sanur <3

    3. Fy søren og fint! 😍 Det innlegget du skrev for litt siden, hvor du hadde levert bacheloroppgavene, så hadde du bildet av salsa- og guacemoledip. Kan du legge ut oppskrift på de? Det så HIMMELSK ut og fikk selvfølgelig akutt lyst på det 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg