– 33% på den dyreste varen –

Reklame | Ellos

Hei april måned og hallo vår! Herlighet, jeg trodde aldri denne måneden skulle komme.. Mars gikk så uendelig sakte! Det blir vel fort sånn når du lengter så inderlig etter vår, varme, lette og ledige plagg. Jeg håper dere går lite og ingenting på shopping i disse dager, men heller bruker lønningene på netthandling! Selv kan jeg ikke huske sist jeg var i en klesbutikk, men garderoben er likevel full av deilige vårnyheter, og det er takket være Ellos! Skal vise dere noe av det jeg har klikket hjem på instagram om en liten stund, men nå i første omgang har jeg samlet noen favorittplagg fra nett her!

Bruker dere rabattkoden 415444 så får dere 33% rabatt på den dyreste varen dere handler. Varer med allerede nedsatte priser får dere ytterligere 5% på. Happy shopping! Jeg må klikke hjem den røde og den gule buksa i NU før jeg finner bingen 🙂

1. HER, 2. HER, 3. HER, 4. HER, 5. HER, 6. HER, 7. HER 8. HER, 9. HER


Se hele utvalget til Ellos HER <—

1 kommentar
    1. Takk for rabattkoden:) blir litt ekstra nettshopping i disse dager, så da kommer rabatten godt med:D
      Vil også minne deg på å skrive reklame/spons, så du ikke havner i noe trøbbel for det hehe

      Ha en strålende ettermiddag, klem.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg