30% på den dyreste varen

Reklame | Ellos

Hei og hopp fra Malaysia! Dere skal få en varm og god oppdatering fra vår første dag på ferie siden, men nå er det så lenge siden jeg delte mine Ellosfavoritter med dere at jeg tar det i første omgang 🙂 Høstkolleksjonen er nemlig på vei ut allerede, og Ellos har en rekke lekre både kjoler, bluser og bukser for sesongen. Elsker at kolleksjonen deres består av såpass mange lette, løse og hverdagslige kjoler som man lett kan style med et par lyse sneakers og bære ut hele september! Jeg er nemlig ikke heelt klar for å legge kjolene på hylla enda.. Det finnes dessuten strømpebukser også 😉

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

Håper dere tar dere en titt på Ellos sine sider, for så mye fint som de har nå har de ikke hatt på mange måneder! Ingen tvil om at det er på denne tiden av året det er enklest å finne fint tøy. Frem til selveste bursdagen min 31 august, får dere også 30% på den dyreste ordinære varen fra Ellos! Rabattkoden dere må bruke for dette tilbudet er: 405408



Rabattkoden varer altså ut 31 august 🙂 Happy shopping!

2 kommentarer
      1. Hei! Nei, jeg har ikke søkt på noe enda 🙂 Søker på noen vikariat på akuttmottaket når de lyses ut snart 🙂 Men noe fast jobb kommer jeg ikke til å ha på en stund <3 Akkurat nå vil jeg bare være på akuttmottaket, og der får man ikke fast jobb med det første <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg