<3 <3 <3

Tusen takk for alle fine ord og varme tanker under gårsdagens post <3 En leser/følger på instagram sa det så godt i går: Det er ingenting noen kan si som vil gjøre situasjonen noe bedre, men det føles ihvertfall godt å vite at det er noen som bryr seg og tenker på oss <3 Det er SÅ sant, så tusen takk. Jeg orket ikke tanken på å dra på skolen i går. Orket ikke engang besøk av Daniel, og jeg vet ikke om jeg orker å se et menneske i dag heller. Føler bare jeg trenger denne helgen her på å komme meg til mandagen. Det er nemlig bare noen få dager igjen av bachelorskrivingen, og de skal jeg holde ut.

Istedet for å dra på skolen i går, dro jeg på meg et par solbriller og gikk en 4 timers(!) tur med Sika. Det var definitivt ikke planen, men jeg gikk meg vill på en skogssti, og nektet å snu ettersom jeg da visste jeg måtte gå like langt hjem igjen, så jeg bare gikk og gikk og gikk helt til jeg nesten befant meg i Søgne.. Planen var egentlig bare å ta meg en liten luftetur, så jeg hadde verken spist frokost, eller tatt med meg noen penger. I solsteiken var det altså SÅ varmt at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg da jeg omsider kom meg ut av skogen, og da jeg så skjønte at jeg måtte gå langs motorveien hele veien hjem igjen til Hellemyr.. Ja da slang jeg meg faktisk ned på alle fire med et ferskvann og slurpet i meg noe grumsvann med froskeegg eller hva nå det var. Herregud så tørst og sulten jeg var når vi omsider kom oss hjem.

Så fort jeg hadde fått i meg noe frokost tok jeg dynene ut i hagemøblene, fylte godteskåla med Stavangersnoperier og satte meg i sola i 4 nye timer. Jeg bare lå der med Sika som snorket, og vekslet mellom å høre på podcast og duppe av selv. Utrolig deilig <3

Æsj, men den verandaen min trenger SÅRT å bli pimpet.. 

Det var fredagen min <3 Måtte solen titte litt frem i dag også!

4 kommentarer
    1. nemmen dette har eg jo gått helt glipp av…eg føler jo nesten at eg har sviktet litt -syns eg er her hver dag,men her misset eg.
      Beklager så mye Marthe <3

      Måtte inn å lese innlegget det handlet om….

      Å være syk selv er ikkje veldig gøy..og ha en syk i familien er heller ikkje gøy…den som er syk er likssom ikkje den eneste som er syk….alle blir involvert likssom og ventetiden er verst.
      La degselv føle -det er så viktig. Å holde det inne er ikje sunt og hjelper ingen.Spesielt ikkje degselv. Grin, ras, hyl og skrik alt du trenger, alt er normalt og helt ok <3

      Kjæreste Marthe gjennom årene har vi vært gjennom mye- kjærestebrudd, flytting, skoler og jobb.
      Eg har mistet og fått hunder, eg har mistet min nydelige pappa.
      Og du har fått kjæreste og en hund og skal bli samboer og hundebabymamma.
      Dette er et nytt kapittel i livet ditt.
      Det beste vi kan gjøre for oss selv når ting er tungt er å fokusere på det positive -selvom det er vanskelig.

      Forventer å lese at alt blir bra snart med bestefaren din og at han lever i mange år til og dere får mange kjekke juler og deilige måltider og hyggelige stunder sammen i fremtiden.

      Fine du og den fine bestefaren din og fine bestemoren din..sender dere alle gode tanker og kjærlighet i denne tiden.
      Masse klemmeting og MYE kjærlighet <3 <3 <3

      1. Åå, Lin <3 Tenkte på deg etter å ha skrevet dette og håpte jeg skulle finne navnet ditt i kommentarfeltet, for du er så god på støttende og fine ord <3 Tusen takk! Det er så sant det du sier. Det har jammen hendt litt på disse årene her, på både godt og vondt!

        Krysser alt jeg har for at det er flere gode enn dårlige nyheter i vente for oss alle i nærmeste fremtid 🙂 Stoor klem til deg og snille <3

        1. Eg holer på å flytte så eg er litt til og fra, men eg leser alltid, selvom eg ikkje alltid kommenterer, men hadde eg jo gått glipp av alt <3

          Så fint å tenke på at du kan finne bittelitt trøst i at eg kommenterer midt i alt <3 Klemmeting og vi forventer bare gode nyheter <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg