29 dager til innlevering

Himmel og hav, det er lenge siden jeg har vært så trøtt som i dag. Jeg spratt opp virkelig lys våken klokken seks i dag tidlig, og følte meg mer uthvilt enn på lenge, men nå kom visst smellen.. Jeg var hjemme fra skolen klokken 15.00 i dag og ettersom det var så mye igjen av dagen tenkte jeg at jeg skulle fortsette litt på oppgaven fra sofaen! Vel, det tok femten minutt før jeg lå og spoonet Sika i en ettermiddagslur istedet <3 SÅ våknet jeg skrubbsulten og gikk på en kjempesmell med take away.. En stykk burger med pommes frites er i skrivende stund på vei hjem til meg..

– 29 dager igjen til bachelor skal leveres –

Har dere det bra? Vi er ihvertfall midtveis til helg i dag! Bendik og jeg hadde satt oss som mål å bli ferdige med å skrive “Funn”  på bacheloren denne uken, men det gjorde vi i dag, så nå er vi allerede i gang med drøfting og konklusjon. Lurer meg på om vi trenger 4 uker på det. Neppe. -Meen oppgaven skal pirkes på og finpusses til hver eneste setning flyter perfekt, så vi skal alltids ha noe å styre med.

Markeringstusjer i pastell – Nr.1 must have i penalet 

Nå skal Sika og jeg ut på en liten tur! Burgeren min kommer ikke på døra før om 40 min, så vi rekker en liten powerwalk med podcast på øret først. Så bærer det inn i heimen for å synke ned i sofaen, spise pommes frites til middag og fruktsalat til dessert. Mmm! Jeg lagde meg en diger porsjon sent i går kveld som bør holde i et døgn til <3 Åh, teller ned dagene til helg, Bortelid og familiehygge denne uken!

– Fortsatt fin lillelørdag til dere –

16 kommentarer
    1. Åh, dere er så flinke med den oppgaven! Motivasjon <3

      Hvor er ringene og genseren din fra? Det kledde deg!

    2. Åå, det er så morsomt å lese om “skoledagene” dine! Takk for at du deler. Har du noen tips til hvordan man bør jobbe med bachelor? Jeg starter min periode 29.mars (sykepleie her også). Det skremmer meg litt at jeg skal ha 2 mnd hjemme, uten noe fast å gå til. Er redd for at jeg f.eks. aldri klarer å legge fra meg oppg, eller at det blir motsatt.

      1. Så hyggelig å høre at du liker disse innleggene <3 Ikke bekymre deg for bachelorskrivingen Silje! Det kommer til å gå så bra 🙂 2 måneder er mer enn nok tid så ikke stress, og koos deg! Jeg skriver jo sammen med Bendik så vi sitter på skolen fra mandag til fredag fra kl 09-14.30 hver uke og vi er jo snart ferdige 4 uker før tiden! Så nei, ikke stress men kos deg med bachelorprosjektet 😀 Det er veldig gøy og du får veiledningstimer underveis så du vil alltid få hjelp der du trenger det 🙂 Masse lykke til!

    3. Har dere også grense på 10 000 ord + – 20% på bacheloroppgaven? Så på storyen din at du hadde 9000 ord og at dere skulle begynne på drøftingen, men trenger dere ikke mer enn maksimalt 3000 ord til det? 😮 Kanskje dere har andre retningslinjer enn oss i Oslo?

    4. Dere er så dedikert til bachelorskrivingen. Jeg skriver bachelor i barnehagelærerutdanningen og er akkurat ferdig med intervjuene slik at vi kan begynne skrive. Når skal deres bachelor inn?

      Vårs bachelor har frist til 16 mai.

      1. <3 Vi skal levere 12 april, så vi har ikke like god tid 😀 Men hvis du har gjennomført alle intervjuene dine så kommer det til å gå foort nå fremover 😀 Masse lykke til! Du har good tid enda 🙂

    5. Jeg er virkelig ikke klar for at du skal slutte å blogge i nærmeste framtid! Du er en stor favoritt, som hele tiden har unngått drama og clickbates, og som er jordnær og godhjertet! Håper bachelorskrivingen går bra til siste slutt, og du kan ta en skikkelig velfortjent ferie. Denne fruktsalaten så forresten fantastisk ut! Kan jeg spørre hva du har oppi?

      Nyt helgen fine du! (beklager mangel på smiley, de bare forsvinner)

      1. Å <3 Du er god! Tusen takk for fine ord Anita :') Det håper jeg også! I fruktsalaten har jeg jordbær, bringebær, blåbær, blå druer, appelsin og disse oransje små fruktene physalis 😀 Og masse deilig vaniljesaus <3

    6. Snart i mål! Stå på! 🙂 Nå har jeg ikke fått med meg hva du skriver om? Bare å glede seg til å komme ut i jobb, er så lærerikt 🙂 Jeg storkoser meg på jobb hver dag, men nå trenger jeg en liten forandring og har søkt videreutdanning 🙂

      1. Tuusen takk <3 Jeg skriver om hvordan sykepleier kan redusere angst hos pasienter med akutt koronarsyndrom <3 Spennende at du har søkt på videreutdanning. Du har nok gjort lurt i å jobbe litt først 😀 Masse lykke til. Krysser fingrene for at du kommer inn på det du vil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg