Prosjekt: Innpakning av julegaver

– This Year’s Christmas Wrapping –

Hei og riktig god søndagskveld! Min lille julehelg tok en helomvending i går, men heldigvis rakk jeg ihvertfall å kose meg med årets innpakningsprosjekt før et nytt stresslass la seg over kropp og sinn. Haha! Nå skal dere høre.. Jeg var litt optimistisk i sommer og meldte meg til å ta opp igjen et par eksamner denne høsten her for å forbedre karakterene min ytterligere.. -Meen så kom høsten og praksis, også innså jeg at det ble alt for tungt å skulle lese til en 5 timers skriftlig eksamen uten hjelpemidler ved siden av 80% på sykehuset.. Så da tenkte jeg egentlig bare at jeg skulle si meg fornøyd med en C likevel. -MEN tror dere jeg hadde fått med meg at det er noe som kalles avmeldingsfrist?! Nei.. Dette forklarte min kjære mann meg først i går, og nå sitter jeg her 9 dager før eksamen og leser som en GAL! Haha, herregud sier jeg bare. Jaja, så ble det en eksamensinnspurt på meg dette halvåret og da.

Dette skal gå veldig fint altså. Jeg har sett gjennom alle gamle eksamensoppgaver og føler jeg skulle klart å svare fint for meg allerede, men de neste par ukene i praksis blir definitivt litt mer heseblesende enn jeg hadde planlagt. Haha! Skal selvfølgelig holde dere oppdatert på hvordan dette plutselige eksamenskjøret går. Wish Me Luck!

– Papir, julekort, julekuler og bånd fra Upstairs –

-Og så til det denne posten egentlig dreier seg om! Årets julegaveinnpakning. Her ser dere noen av detaljene jeg har pakket gavene mine inn i. Måtte selvfølgelig ha noen farger som matcher årets juletrekuler da.. Skal vise dere det ferdige resultatet med gavene under treet i en annen post. Det ble faktisk veldig veldig bra <3

Nå får jeg pakke bort bloggbilder, og finne frem gamle eksamensoppgaver igjen, for jeg må begynne å skrible litt sykepleie-notater! Læringsmålene til faget inneholder 9 ulike emner, og heldigvis har jeg enda 9 dager igjen, så jeg får ta et emne om dagen nå og repetere i vei :’D

Fortsatt fin søndagskveld til dere alle <3 Neste er det første advent!

27 kommentarer
    1. Lykke til med alt sammen!! Du klarer dette! Og, du er en fantastisk inspirasjon til alle oss andre som har stressende dager, og er sliten. Takk for bloggen din!!! 💚💚💚

    2. Huff da! Håper eksamenslesingen går fint, og at eksamen går fantastisk. <3 Du er flink som klarer å balansere alt du driver med i disse dager, og jeg er sikker på at du nailer eksamenen du skal ha om 9 dager <3
      Koselig med gaveinnpakning og julekos allerede nå. Jeg kjenner det blir godt å komme inn i desember om kun 6 små dager, da blir det julesanger, julekalender og julekakebaking her i hus også <3 Har tjuvstartet litt på gaveinnpakning allerede, så litt julestemning har det blitt 🙂 Håper du får en fin kveld videre <3

    3. Hei,
      Det gjør ikke noe at du ikke har meldt deg av emnet – du bruker bare opp et eksamensforsøk samme om du møter opp eller ikke

    4. Elli: Ja, men selv om jeg har bestått eksamen fra før så stryker jeg hvis jeg ikke dukker opp nå som jeg har meldt meg opp for å “ta emne på nytt”. Sa Daniel ihvertfall, og det orker jeg ikke å ha på meg 😛

    5. Det stemmer at du får en “F” dersom du ikke møter opp, men den har ingenting å si på karakterkortet ditt. Det er det beste “forsøket” som teller og dermed blir stående. “F” står som “ikke gjeldende” eller “ikke gyldig” på karakterkortet på studentweb.

    6. Anonym: Åja! Puh, hvis det stemmer så kan jeg ihvertfall puste litt ut.. Tar den opp igjen uansett nå som jeg er i gang her, men jeg trenger ihvertfall ikke å hate meg selv om jeg skulle være maks uheldig med oppgavene nå 😀

    7. Jeg lurer på hva du skal bruke bedre karakterer på. Er det slik at du trenger toppkarakterer for å spesialisere deg? I jobbsøksammenheng har det kanskje lite å si?

    8. Wow flott innpakking, du gjør det alltid så fint <3
      Du må ha masse lykke til med eksamen og alt, kan ikke forstå åssen du greier alt dette på en gang 😉 du er god ! 🙂 dette fikser du!

    9. Det stemmer som nevnt over, du har 3 forsøk på en eksamen, og uansett om du tar eksamen i dette faget eller ei så vil det registreres som at du har hatt to forsøk. Skulle du angre deg å ønske å ta opp faget en annen gang har du fortsatt 1 forsøk på det 🙂 Uansett så er det den beste karakterene av forsøkene som blir stående! Tenk nøye igjennom om det virkelig er verdt alt stresset <3 Uansett hva du velger så er jeg sikker på at det blir bra for deg!

    10. Vilde: Heisann! Tja jeg vet ikke hva det har å si i jobbsammenheng (Regner med de fleste bryr seg mer om CV og erfaring, men jeg tenker bare at jeg vil ha best mulig snitt slik at jeg kan ha alle muligheter åpne for fremtidig videreutdanning. De fleste master-retninger har C i snitt, men så har du også noen mer populære linjer med høyere snitt og få plasser. Jeg vil gjerne vite at jeg kan studere hva enn jeg måtte ønske senere bare <3

    11. Hei <3 jeg finner ikke de kortene med bestemor og bestefar osv på den siden? Er dem utsolgt eller er de fra et annet sted?

    12. Heisann😊 Hvordan har du laget/kjøpt kransen til adventsstaken? Veldig fin!😍 Jeg har samme staken, men synes den ser litt stusselig uten noe mer dill. 😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg