– Nyttårskjolen er i hus –

Okei, hvis ikke dette er den fineste kjolen på jord så vet ikke jeg! Jeg har ihvertfall aldri eid noe så lekkert i mitt liv. Den ser fin ut på bildene, men i virkeligheten… Oh! Den glitrer og glinser noe helt vilt.. Aldri følt meg så fin i en kjole før, og det til tross for at jeg prøvde den på uten sminke og med sovesveis i dag tidlig. Haha! Jeg skulle egentlig gå med den på julebordet forrige helg, men den kom ikke frem tidsnok, og nå er jeg så takknemlig for det. -For herlighet for en perfekt kjole å bære 31 desember. Den er aalt for fin for en vanlig kveld på byen..  Dyr var den også. (Synes ihvertfall jeg som bare handler kjoler til under 500 lappen). Den er fra Missguided, og jeg betalte vel rundt 2500kr + 700kr i toll bare så det er sagt til dere som tenker å klikke den hjem selv.

Årets nyttårskjole – Fra Missguided

Nå mangler jeg bare julekjolen! Neida, jeg har en grønn glitterfest av en kjole som jeg bare har fått brukt en gang i sommer, så det blir nok den hvis ikke jeg kommer over noe annet spinnvilt som jeg bare MÅ ha. Haha! Håper ikke det, for nå har jeg mest lyst til å innføre ei litta shoppestopp. Lønn på selveste Black Friday var nok ikke det kuleste for kontoen. Klarte søren meg å bruke 600 kroner bare på innpakningspapir, julekort og dill på Upstairs jeg i går, men gjett om jeg skal ha gleden av dette i dag da dere. Denne dagen her er og blir så innmari bra. I skrivende stund sitter jeg og ser på sprint, og så fort det er over, skal jeg sette meg foran peisen på stuegulvet og pakke inn på julegave etter julegave med småkaker, klemmentiner og en varm kopp kakao. Mmm!

Følg meg på Snapchat for å se kjolen på! Martheborge heter jeg der <3 

16 kommentarer

Siste innlegg