Santa’s Little Helper

– Santa where you at? Little Helper is waiting for u –

Hils på nissens nye reinsdyr da dere! Å, jeg holdt faktisk på å kveles av latter da jeg kom hjem fra Black Friday Shopping i dag tidlig og plasserte disse hornene på hundens hode. Jeg tenkte å bruke dem på henne til årets julekort, men jeg var bare nødt til å teste om hun faktisk aksepterte å ha dem på først <3 Ler meg ihjel.. Den hunden er seriøst snill som et lam. Går med på absolutt alt, og scorer nå også høyt på selvironi-skalaen :’) 

Ser dere ellers noe nytt i stuen min eller? Da jeg kom hjem fra praksis i går ettermiddag, ringte tante med en hentemelding og ga meg besked om å ta turen til posten for å hente en julete overraskelse der. Gjett om jeg koste meg da jeg 20 minutter senere satte på stuegulvet og monterte på plass verdens fineste adventskalender fra Rituals. Wææ! Jeg er kanskje 26 år, men disse kalenderne med godluktende produkter i blir jeg ALDRI for gammel for. Så nå sitter vi her og gleder oss stort til å åpne første pakke allerede om åtte dager. Iih! Tenk i morgen er det bare en uke igjen? Kan dere tro det? Herregud som dagene flyr.. Tuusen tusen takk til den fine fine familien min i Stavanger by, som tenker på meg i disse dager. Dere gjorde hele uken min i går <3

Liten førjulshilsen fra rudolf og meg <3
Nå skal jeg stelle meg litt og komme meg på syforening!

18 kommentarer

Siste innlegg