– To Gode Venner På Tur –

Åh, nå har jeg det greit dere <3 I skrivende stund sitter jeg i godsofaen min med en snorkende Sika klistret inntil det ene låret mitt. Etter to timer i skogen i formiddag har hun ikke gjort annet enn å sove enten inntil eller oppå meg, og jeg tror disse kosetimene på fridagene mine bare er det beste på jord <3 Fy søren for en usedvanlig fin lille-lørdag. Jeg spurte Kristinemor om hun ville ta med seg hundene og bli med oss på tur i dag tidlig, men selv om hun måtte jobbe bestemte jeg meg for å pakke sekken likevel og hive meg på skogstur alene med min firbeinte venn. Så det gjorde vi da..

-Med seks kubber ved i sekken, litt kakao og kakemenn! Jeg hadde funnet et fint bålsted for noen dager siden da jeg var på en annen oppdagelsesferd med doggo i skogen, så her slo vi oss altså ned i dag, fikk være helt i fred  og bare nyte en vindstille formiddag med flammer og snacks. -Så gikk vi på tur i en time til (uten den tunge veden i sekken). 

– Litt balsam for kropp og sjel –


Blir det bedre? Jeg tror ikke det. Ettersom jeg ikke har fått gjort noe annet enn hygge denne onsdagen her, så har jeg selvfølgelig alt for mye å gjøre i morgen før nattevakt, men den tid den sorg. Haha! Nå skal jeg bare fortsette å kose meg med enda en favoritt i hus. Daniel kommer om et par timer, og før det tenkte jeg å lage klar enda en pizzadeig. Jeg har alt spist opp pizzaen jeg lagde i går, og den var SÅ god at jeg har lyst til å servere mannen den igjen i dag <3

– En perfekt liten fridag – 

16 kommentarer
    1. Har du mange nattevakter i praksis? Synes du har sagt det så ofte nå, haha. Bare lurer da jeg slev går sykepleien og vi kun hadde krav om 2 stk per sykehus praksis. Men kanskje det er andre regler hos dere! 🙂 ha en super dag, fine du <3

    2. Anonym: Jeg har to og de har jeg hatt nå den siste uken 🙂 Har vel ikke nevnt det mer enn to ganger? 🙂 Jeg har vært heldig begge praksisene mine og bare fått to, men min medstudent Andreas har seks nattevakter nå i denne praksisperioden, og man får egentlig ikke lov til å endre på eller ønske seg noe på sykehusturnusen som student, så man må bare ta det man får 🙂 Men noen ganger er de litt greie! I mottak trengte jeg å bytte en vakt, og da fikk jeg ikke lov av læreren, men lov av veileder og sjefen i mottak, så da gjorde jeg det bare 🙂

    3. Hei! For et par dager siden la du ut en snapstory der du filmet stuen din, og på den ene veggen din så jeg tre vaser (?) som hang på veggen. De så litt ut som glass-skåler tror jeg, og har ikke fått de ut av hodet siden det! Skjønner du hvilke jeg mener?? haha! Jeg lurer veldig på hvor de er fra! god klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg