Litt nytt til heimen – Julekuler

– Hils på årets kombinasjon av julekuler –

Se på disse lekre, lekre julekulene da dere! Jeg har tidligere alltid gått for simple Ikea-kuler i gull eller sølv, men denne gang bestemte jeg meg for å kjøre på med favorittfargene mine istedet. Kulene er fra Kremmerhuset, kostet 39kr per stykk, og til min store overraskelse likte Daniel dem også! Sånn gikk samtalen når han kom med juletreet mitt i går kveld:

Daniel: Jøss, det var noen fine julekuler! Kan vi ikke ha en pynte juletre-date?
Meg: Jo, det må vi! Drikke gløgg, høre julemusikk og pynte til desember! 
Daniel: Skal vi gjøre det til helgen? Jeg kan på fredag!
Meg: Fredag 9 november? Eeee… JA! 

Så sånn ble årets trepynting planlagt. He-rre-gud som jeg gleder meg. Neste helg er det jobb og julebord med klassen som står for tur og jo nærmere desermber vi kommer, jo mer har jo Daniel å gjøre med eksamenstiden sin, så da fant vi ut at det bare måtte bli sånn. Haha, tipper mange klør seg i hodet av meg som fyrer i juni og pynter tre i tidlig november, men fader heller. Kan jeg ikke bare få lov til å nyte årets beste høytid i to måneder istedet for en? *Nerdeemoji* Haha.

Disse nydelige, nydelige glassvasene klikket jeg også hjem fra heimshop for en uke siden. Tenkte jeg skulle fylle dem med mistle tegns busker eller andre julete grener når desermber måned nærmer seg. Tror vasene kostet rundt 500kr til sammen.

– Julekuler fra Kremmerhuset –

Nei, jeg får hive på litt sminke og komme meg på kveldsvakt. Så gjenstår bare en dagvakt og halvtidsevaluering før en velfortjent HELG! Gleder meg som et annet barn til morgenkveldens pynting, og litt kvalitetstid med min kjære igjen <3 Så gleder jeg meg til å få gått noen lange turer med hunden i skogen. Det har virkelig vært savnet disse dagene. 

7 kommentarer
    1. Ååh, klarer nesten ikke vente med å pynte til jul selv.. kanskje jeg må ta en pyntehelg jeg også 🙈 er jo så fantastisk med jul!

    2. Åh, jeg sitter egentlig i intens oppgaveskriving – men så deilig det var å stikke innom bloggen din! Må bare si at du er et friskt pust av en blogg – det motiverer å lese om både julepynting og studier på ett og samme sted. Ble glad! God fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg