De fem siste dagene…

…Har jeg: Lest. Nerdet. Lest. -Og nerdet. Ja, og hatt fem praksisvakter, + en fremføring på skolen. Jeg har hatt én sosial happening på agendaen min siden sist, og det skulle vært en middag hos Cathrine etter praksis lørdag kveld. Den var det bare å avlyse for å si det sånn. Jeg hadde bare aldri kommet i mål med denne sinnsyke uken hvis ikke.  Skal juble så innmari høyt når fredagen kommer og galskapen er over, for dager som disse her kjenner jeg dreper store deler av studieviben min. Jeg elsker å ha det travelt, og det er ikke ofte jeg kjenner på at oppgavene blir for mange, men når det ikke blir tid til noe annet enn jobb og søvn.. Ja, nei da er jeg bare ikke så veldig lykkelig. -MEN nå er faktisk siste skoleoppgave for 2018 levert, og etter helgen kommer jeg til å ha SÅ mye mer energi til å faktisk kose meg med disse lærerike dagene i praksis igjen. Det gleder jeg meg veldig til dere! 

– Litta hilsen fra geek of the week –

Nå har jeg nesten akkurat våknet fra en nattevakt på sykehuset, så nå skal jeg nok en gang slå meg ned med praksispapirer og forberede meg litt til ukens halvtidsevaluering før to nye vakter venter. Jeg kjøpte med hjem noen gigantiske kokosboller og fire donuts fra byen i dag tidlig, så noe av det må jeg jo og se å få satt tennene mine i snart. Mmm! Ellers får jeg Sika tilbake igjen i kveld, og det er jeg også sikker på at kommer til å løfte energinivået mitt sytten hakk. Daniel har hatt henne den siste uken så jeg bare kunne få fokusere på å ta nerdingen til nye høyder, men nå savner jeg henne altså helt vilt her <3 


Håper det står bra til med dere, kjære tålmodige blogglesere <3 I dag fikk jeg forresten en stor pakke med julepynt på døren min, så nå er det like før jeg bare later som det er desember og pønter for harde livet her i heimen. Aldri vært så klar for jul før, men det sier jeg vel ærlig talt hvert eneste år.. 

– Er det lillelørdag, så er det lillelørdag – 

Åh, føles godt å være tilbake her på bloggeriet <3 

15 kommentarer
    1. Anonym: Heisann! Ja det har jeg <3 Litt fra Ellos Home og litt fra Kremmerhuset. Mer om det kommer i et eget innlegg her kl 19.00 og også i morgen tenkte jeg hvis jeg rekker det før kveldsvakt 🙂

    2. Jeg visste ikke at “nyreskade” har tatt over for “nyresvikt”. Men det gir jo på en måte mening når det kan være reversibelt, eks. postoperativ nyresvikt. Interessant!

    3. Hei Marthe! Jeg e-l-s-k-e-r bloggen din!! Du er ei fantastisk jente som jeg skulle ønske jeg hadde i livet mitt. Du er en sann inspirasjon til hverdagsluksus, til alenetid, til jobb/studier. Du står sånn på at det er så jeg nesten blir misunnelig. Du er så flink til å balansere alt, og klare å koble helt ut innimellom. Det er sååå viktig! Og så hardt…
      Stå på, du er RÅ!! Gode klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg