Antrekk – 281018

Hei og riktig god søndag alle sammen! Håper helgen har vært bra så langt? Jeg har jo jobbhelg selv og kjenner det hadde vært veeldig godt med fri, men lørdagskvelden hadde jeg ihvertfall ledig og gjett om jeg nøt hvert et minutt med bestis hjemme i sofaen. Vi bestemte oss for å spise skalldyr til middag, lagde fruktsalat med masse granateple til dessert, og snurret ukens episode av Skal vi Danse. En lørdagskveld i kjent Marthe og Cathrine-stil <3 -Med kokosboller, kakerester og julebrus på bordet såklart. Åh, den julebrusen.. Kan virkelig ikke huske at det smakte SÅ godt i fjor? Mmmm! Gleder meg allerede til å starte på julebaksten.

Men det får bli når denne siste praksisperioden er over. I kveld har jeg kveldsvakt, så denne søndagsmorgenen har gått til bildeknipsing med Hannemor. Jeg tror ikke vi har tatt så mye som et antrekksbilde siden i vår(!) så nå var det jammen på høy tid. Nydelig vær fikk vi også for anledningen! Ellers har jeg laget enda en porsjon med fiskeboller i karrisaus for å knipse noen bilder til ukens bloggoppskrift, så den skal dere få i morgen tidlig <3

– Sko fra Nelly, Bukse fra Bikbok, Body og strikkejakke fra Gina –

Det var forresten helt rart å være alene hjemme igjen i dag! Mannen låste seg inn hos meg klokken 06.30 i dag tidlig og hentet med seg hunden, og jeg har allerede vendt meg sånn til å ha den skjønne lille rakkeren rundt meg på morgenkvisten at jeg med ett følte meg fryktelig ensom! Haha, heldigvis får jeg se henne igjen *kremt* (de) etter jobb i kveld <3

Måtte dere få en finfin søndagskveld!
Gleder meg alt til å snurre reprisen av kveldens Farmen-tvekamp.

13 kommentarer

Siste innlegg