Fredag med karamellkake

Hei og riktig god helg alle sammen! Åh, denne dagen her har vært etterlengtet dere. Planen var vel egentlig å sove helt til 11.00 i dag tidlig, for å ta igjen litt søvn etter en noe hard uke, men jeg sovnet klokken 21.00(!) i går kveld, så etter 10 timer på øyet var jeg lys våken og klar for å nyte hver eneste time av denne deilige deilige fridagen! Etter en bedre frokost med God Morgen Norge på skjermen og Sika liggende klin inntil i sofaen, bestemte jeg meg for å bake en karamellkake til kveldens datenight! Oppskriften på denne fant jeg HER, og den var ikke bare enkel dere, men supergod, så den må dere prøve <3

– Karamellkake med karamellglasur –

Ellers har Sika og jeg vært ute i skogen i hele to timer i formiddag! Mens kakebunnen sto til avkjøling, tok jeg nemlig turbuksene på for å utforske skogsstiene like i nærområdet. Disse skogsturene har virkelig fungert som balsam for sjela mi denne uken. Kjenner bare at jeg blir varm i hele kroppen min av å gå og titte på den glade lille rakkefanten som kaster seg fra side til side i høstløvet med nesa dypt begravd i bladene. Jeg kunne gått og gått og gått, for det ER så hyggelig å se henne så fornøyd <3 

Nå skal jeg få fyrt litt i peisen her, og så må jeg gjøre klar middagen! Daniel kommer om et par timer, og så venter Idol, kakespising og bare hygge før jobbhelgen skal smelles i gang <3 Daniel skal stå opp tidlig og ta med seg Sika på jakt i morgen tidlig, mens en lørdag i uniform venter for meg! Ihvertfall de første seks timene av den. Resten skal tilbringes med jentekveld og Skal vi danse. Cathrine og jeg har nemlig innført fast lørdagsdate vi nå <3

Nyyt fredagskvelden like mye som oss dere <3 

12 kommentarer

Siste innlegg