En liten hilsen fra Bortelid

Hei fra meg! Nå har jeg det greit dere.. Fy fader så greit. Etter å ha tilbrakt 48 intense timer med 8 pensumbøker og MYE skriving hjemme i sengen min (har tatt opp igjen en hjemmeeksamen fra onsdag til fredag), var det bare helt fantastisk å få levert, pakke sekken og komme seg til fjells med verdens skjønneste besteforeldre. Herregud så heldig jeg er! Jeg var seriøst helt i lykkerus da jeg kom opp her i går, fikk servert et glass sprudlevin av farfar, nyte litt peiskos igjen og ikke minst…. årets festmåltid med både hummer, krabbe, reker og scampi. Hjeeelp så digg!? Disse skalldyrsmåltidene er virkelig bare det beste jeg får. Skravla mi gikk non stop etter å ikke ha fått konversert med en eneste sjel på to døgn, og da klokken slo 19.30 slo vi oss ned i sofakroken som er proppet full med saueskinn og så idol med enda litt mer vin. Åh, jaaa! Denne helgen her var bare akkurat hva jeg trengte nå.

Jeg ser ut som et slask, men det får bare være for i dag har vi vært på en nokså tøff tur i vind og regn! Var nok noe optimistisk i dag tidlig da jeg så ut på duskregnet og bestemte meg for å gå for full makeup med mascara og leppestift. Heh! Aldri hatt så mye sminke under øynene noen gang. Vi skulle egentlig bare ut på en times tur i marka, men så bestemte vi oss for å spasere noen meter utenfor skogsstien, og vips så hadde vi gått oss vill i den heftige tåka. Ler meg ihjel.. En liten times tur ble altså til to og en halv, og jeg skal ærlig innrømme at jeg var litt bekymret for at en av mine kjære 78 åringer skulle skli på de glatte fjellene og brekke en lårhals eller to.. -Meen heldigvis gikk det godt i dag og, og med litt hjelp fra google maps, fant vi veien hjem til slutt. Ha-ha! 


Nå har jeg akkurat fått servert en diger gryte med fårikål, rødvin og digg dessert, så nå sitter jeg her helt salig og vurderer å sove en liten halvtime <3 Resten av kvelden skal vi bare holde oss innendørs, se på fuglene som spiser av fuglehuset i treet, og snurre Skal Vi Danse når den tid kommer. Ukens store høydepunkt!

– Livet på sitt aller beste – 

Ville bare innom for å hilse på dere! Det ble ikke noe naturbilder av de fantastiske gul/oransje trærene i dag, rett og slett pga regn og tåke, men her kommer ihvertfall noen stemningsbilder fra det deilige deilige hytteliv. Måtte de siste timene av mitt siste døgn gå veldig  sakte for jeg er ikke heelt klar for å gå løs på en ny uke riktig enda kjenner jeg <3 

9 kommentarer
    1. Eksamen i hva da? Hvilken karakter har du på den fra før, og hva håper du på nå? 🙂 Satser på at det gikk fint! Kos deg i helga.

    2. Nyt en fortjent frihelg! Og ja til flere bilder innendørs. Synes det er så koselig å se bilder av maten dere spiser, spill dere spiller og fyr i peisen haha 😀 <3

    3. Anonym: I SY211 hvis det sier deg noe 🙂 Har B, men tenkte å prøve meg på en A. Tror dog ikke det går. Fikk to drøfteoppgaver og jeg er ikke så god på drøfting.. ihvertfall ikke A-god 🙂

    4. Herregud, så koselig den hytta ser ut! Lykke til med resultatet på eksamenen og nyt resten av helga 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg