Prosjekt: Forbli brun i høst

Reklame | Good For Me

Ja, september er her og sommeren er offisielt over, men er det en ting jeg ikke har tenkt til å gi slipp på denne høsten her, så er det brunfargen min. Det har vært den varmeste, mest solfylte sommer på årevis, og til tross for at jeg har trasket mange timer innendørs i uniform disse månedene, så har jeg aldri aldri aldri blitt så brun som denne ferien her. Jeg husker jeg ble ordentlig gyllen allerede tidlig i mai, og siden har fargen bare fått satt seg dypere og dypere med bruken av Betakaroten Gold. Nå er det mange uker siden sist huden min var eksponert for noe sol, men likevel er enda bikiniskillet mitt i god behold.

– 2 kapsler Betakaroten Gold om dagen holder meg brun hele året –

Jeg føler meg så FRESH når jeg er brun. Akkurat som om jeg stråler mer, ser friskere ut, ja og til og med slankere ut. Ikke at jeg har noe å bekymre meg for der enda, men dere skjønner hva jeg mener! Litt farge på kroppen gjør så utrolig mye, og denne vinteren bare nekter jeg å bli en sånn sliten og blek versjon av meg selv som ser på kanten til syk ut. Haha! For å opprettholde sommerhuden min på best mulig vis, tenker jeg å fortsette å ta 1-2 kapsler av Betakaroten Gold daglig. Så langt fungerer det som bare det, og jeg skal holde dere oppdatert på om jeg etter hvert må gå over til vinterhudsminken, eller om jeg kan leve på denne fine mellomfargen helt til neste vår. Det ville virkelig ha vært fantastisk <3 

– Bestiller du Betakaroten Gold HER, så får du 40% på første boks –

Kanskje noen av dere som er ute i arbeidslivet har jobbet rumpene av dere hele sommeren, og tar ferien i sydenland nå? Da vil jeg i såfall fortelle dere at Betakaroten Gold ikke bare gjør deg brun fortere enn noen gang, men den forebygger huden din mot både solbrenthet og soleksem i den sterkeste solen. Jeg fikk ikke en eneste soleksemflekk på min kropp i sommer. -Selv ikke da jeg tilbrakte flere timer på solsengen i Atlanta med UV stråling på styrke 9. Du må selvfølgelig bruke solkrem i tillegg, men jeg har virkelig troen på at  Betakaroten Gold har gjort utrolig mye for huden min sommeren 2018. Veldig glad for at jeg endelig har funnet et Betakarotenprodukt som jeg er så fornøyd med at jeg ikke trenger å jakte på nye, mer effektive kapsler lengre.. 

– Disse kapslene er de mest effektive på markedet –

5 kommentarer
    1. Hei Marthe! <3 Ville bare si at det virker som om Good for me bare er greie og samarbeidsvillige med dere bloggere.. Jeg bestilte beautybombs i starten av august, men fikk aldri en faktura. Kundeservice svarer ikke, og på fredag dukket det opp inkassovarsel på denne bestillingen. Samme dag får jeg en ny faktura på den "neste" bestillingen, men den har jeg aldri fått en bekreftelse på at er blitt sendt. Har igjen prøvd å kontakte kundeservice både på mail, instagram og facebook men får ingen svar! Derfor måtte jeg se til å kontakte forbrukerrådet i dag for å prøve og få hjelp.. Blir helt oppgitt over at det skal være sånn 🙁

    2. christina: What? Kjempeleit å høre at du har hatt en så dårlig erfaring med din bestilling av beauty bombz. Jeg har ikke hørt om noen som har slitt med dem før, så jeg tror virkelig bare du er maks uheldig her. Det er veldig dumt om du ikke får tak i dem verken på kundeservice , insta eller facebook, men du skal ikke måtte betale noe for inkassovarsel eller nye bestillinger dersom det er sånn at du bare ville ha én pakke og ikke har fått kontakt med dem for å avbestille neste 🙂 Det sørger de nok for når de først ser mailen din, men har de ikke et nummer man kan ringe? Ville isåfall bare ringt dem, for da får man jo alltid svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg