Et år nærmere tretti!

Oh yes! I dag er jeg bare fire år unna å kunne kalle meg en trettiåring. Tenk på det bestemor! Jeg er kanskje ikke lille Marthemor på papiret mer, men jeg føler meg virkelig ikke en dag eldre enn 18 sånn fysisk.. Psykisk har det heldigvis skjedd litt mer på disse åtte siste årene. Jeg er i gang med mitt siste studieår på bachelor, har kjøpt min første leilighet, har slått meg til ro med verdens fineste mann, og gleder meg ordentlig over fremtiden med både han og den lille, kommende beagelen vår. -Jeg har fått kontroll på trangen til å oppleve hele verden på en gang, har penger på konto selv dagen før lønning, og har ikke danset på et utested de siste fem månedene! Misforstå meg rett.. Jeg elsker fremdeles vin, men alt jeg drømmer om som 26åring er å dele to glass med min kjære hjemme i stuen min. -Eller på den fine, lille hytten hans. Så akkurat sånn tenker jeg å feire dagen min i dag!

– På hytten hans med bål, grilling, vin og bare kjærleik. I morgen skal jeg etter planen bare våkne opp på en internettfri hytte, spise en bedre frokost der, og så dra hjem for å nerde litt i stuen, før jeg fyrer i peisen og snurrer premieren på høstens “Skal vi danse”. Det har vært utrolig mange nye, spennende inntrykk denne uken, så nå kjenner jeg meg klar for en veeeldig rolig bursdagshelg.. Neste uke skal jeg dessuten ha mitt livs første nattevakt og jeg føler jeg må lade opp allerede nå. Haha!

– Første morgen som 26 åring –

Klart den måtte feires med litt kake, blomster, ballonger og makroner…

36 kommentarer

Siste innlegg