– Sunday Snuggles –

God søndagsmorgen fra meg! Eller formiddag om dere vil. Planen min for denne dagen er sånn ca ingenting. Ihvertfall ingenting fornuftig! Jeg skal bare spise meg kvalm på dumle, snurre to nye thrillere, fyre i peisen og flytte dynen ut i sofaen. Til tross for at Daniel og jeg la oss før klokken 23.00 i går kveld, er formen litt så som så. Det ble nemlig noen glass med både rød og hvit vin på oss i går kveld. Mihi! Herregud så gode vi er blitt på date nights.. Koste meg seriøst glugg med rådyrkjøtt, vin og valpeprat hjemme i sofaen hans. Dessuten har jeg fått han hektet på The Handmaids Tale, så nå er vi allerede i midten av sesong 2.

– Søndag, snacks, peis og filmkos –

Ellers venter en ny, veldig mild skoleuke meg i morgen! Jeg har bare to skoledager den kommende uken, så da har jeg sørget for å fylle opp de resterende dagene med litt middagshosting at my place! Gleder meg til en ny uke med venninnekos, datenights og mye deilig middagskokkelering. Jeg trives så innmari godt med å tilbringe mesteparten av dagen inne i leiligheten min for tiden at jeg egentlig ikke vil ut av den i det hele tatt. Den er bare på 43 kvadrat, men ikke en dag har jeg angret på det kjøpet der..

Aldri mer skal jeg bo i et hjem uten farger på veggene. Jeg får stadig spørsmål om hva denne rosa/rød/brune fargen heter, og ettersom jeg faktisk har navnet i hodet nå så deler jeg det med dere enda en gang: Jotun Lady Warm Blush heter den!

-Og nei du blir overhodet ikke lei av den!

Håper dere har hatt en like bra helg som oss. Daniel dro faktisk akkurat på en søndagsåpen butikk her nå for å kjøpe inn hver vår Solois.. Vi har hatt lyst på det helt siden i går kveld, og da han ikke klarte å bestikke meg til å kjøre og kjøpe det for oss, måtte han bare gjøre det selv. Haha! Dere må ha en fortsatt finfin søndag alle sammen, så sees vi snart igjen <3 

25 kommentarer

Siste innlegg