– Weekend Mode On –

Skjønne, skjønne Geir <3 Skravla går og minuttene flyr på lunsj med livets regnskapsfører. Etter en time med regnskap på kontoret hans i dag tidlig, tok vi turen over på Slakter Sørensen for å fylle opp magene våre. -Mens vi oppdaterte hverandre på 2018-sommeren såklart. Så inviterte jeg han like gjerne på middag hjemme hos meg allerede neste uke igjen, sammen med frøken Andersen og fine lille Milo. Jeg har lovet å invitere dem til min “nye” crib i hele sommer, så nå er det på høøy tid.

– Litt fredagsluksus på Slakter Sørensen –

Synes det er så morsomt (og vilt hyggelig) at Kristina og jeg har et så nært forhold til regnskapsføreren vår. Geir er blitt som et familiemedlem han nå. Tror faktisk bare jeg lagrer han som “onkel Geir” på telefonlista mi heretter.. Den mannen ordner jo ikke bare regnskapet til bloggerne sine, men er med oss i banken når vi trenger støtte og veiledning til huslån, lunsjer med oss, inviterer oss på julebord sammen med hele familien sin, og ja nå bursdagsselskap! 12 januar 2019 skal Geir feire sine 50 år, og da lukter det årets fest med både hummer og champagne <3 Gleder meg en hau til å feire landets snilleste regnskapsfører.

Gårsdagen var forresten også helt topp! Daniel kom til meg rundt klokken 18.00 om kvelden, og da innviet vi høsten med litt fyr i peisen. Galskap mener kanskje noen, men med pøsregn og 12 grader, føltes det veldig greit å fyre i august også.. -Og ellers føler jeg meg som forelsket, nybakt forelder hver gang det prates om valp, så det er veeldig hyggelig. Haha! Gleder meg til å fortelle litt mer om det også etterhvert, men NÅ skal jeg hive meg på en buss til jobb. Fredagskvelden skal nemlig tilbringes i hvitt <3

– God helg fra oss til dere alle –

13 kommentarer

Siste innlegg