Sommeren 2018 har jeg…

… Nytt rekordmange soldager i Kristiansand by

…Passet verdens skjønneste hund

… Gått powerwalks i nydelig vær

…Spist x antall skalldyrsmåltid uten å bli lei

…Vært på panorama-teltcamping med min kjære

…Og lært meg å drikke øl!

…Vært i Stavanger x flere

…og ledd meg blå på årets familietreff

…Tatt en tur til Kypros

…Uten å bli spesielt frelst av den destinasjonen

…Pimpet verandaen min!

…Ihvertfall fremsiden av den

…Fisket…. Mye!

…Tatt med meg fine jenter på hyttetur til Bortelid

…Og badet… Mye

…Cravet hvit pizza med chilli og hvitløk

…Dratt for å fiske krabber med venner etter jobb

…Sett min første rødkrabbe med rogn

…Kjøpt meg en etterlengtet våtdrakt og brukt den… to ganger

…Feiret St.hans med reker, fiske og en stykk gravid bestis



…Oppgradert hele kjolegarderoben, og ikke gått på en eneste fest

…Spist kokosboller for alle penga

… Besøkt mannen på jobbreise i Atlanta

…Hatt noen fine dager, og noen veldig triste

…Gått lange morgen og kveldsturer langs stranda i Clearwater

…Definitivt spist mitt livs beste sushi

…Kost meg med flere outdoor movienights alene

…Sett ferdig rekordmange Netflix serier

…Vært på Kaptein Sabeltann Show i Dyreparken med denne 

…Handlet på babytøy og stelt i stand til bestis sin babyshower

Så har jeg jo jobbet på omsorgssenter siden mai måned, og gjort en hel hau av andre ting, som aldri ble dokumentert <3
Det har vært helt nydelig å ikke dra med kamera rundt på enhver tilstelning sommeren 2018. For en gangs skyld føler jeg meg ikke som den irriterende bloggeren med kamera i hånden som gjør at alle og enhver må ankomme stelt på jentekveld, eller passe på at dobbelthaka ikke kommer med i linsen min.. Dessuten har noen kamerafri dager også spart meg for veldig mange kjærestekrangler i sommer. Haha. Tusen takk for at dere har hengt med og fulgt meg igjennom enda en sommerferie. Evig takknemlig for dere fantastiske sjeler som titter innom her daglig eller ukentlig uansett om ikke oppdateringene er 2 og 3 om dagen lengre.. Håper dere har hatt en fin sommerferie selv, og at batteriene nå er ladet til en ny høst med enten jobb, studier eller kanskje begge deler.

Og måtte sommeren vare litt til da dere <3 Vi er tross alt bare i midten av August.

11 kommentarer
    1. Høres ut som en fantastisk sommer 🙂 Har jobbet en del jeg også, men har heldigvis fått gjort mye koselig også 🙂 Har du fortsatt tenkt til å slutte å blogge når du er ferdig med å studere? Da blir hvertfall jeg helt knust, for du har vært favorittbloggeren min i over 4 år <3

    2. Hei
      Jeg lurte på hvordan sykdomlære i 2 året er? Hvordan øvde du til den? Skrev du notater på alle temaer som sto på pensumliste/læringsutbytte eller valgte du ut noen selv som var viktigst? Leste du kun på boka eller kun på sykepleiepluss eller begge deler?
      Sendte inn dette kommentar for noen dager siden på et annet innlegg, men fikk ikke svar så håper å få svar denne gangen.

    3. Malin: Hei hei! Jeg leste både i bok og på sykepleiepluss 2 året ettersom sykepleiepluss bare dekker noe av pensum for det semesteret 🙂 Så så jeg også mye på gamle eksamner for å få en oversikt over hva fokus pleide å være. Pensum er helt enormt så det er umulig å lære seg absolutt alt, men skal du ha en god karakter så må mye rett og slett bare pugges disse månedene her <3 Ville først pløyd igjennom sykepleieplussvideoene og skrevet notater til disse, og så gjort om boken til litt ferre puggesider på pc foreksempel. Jeg gjorde om de 500 sidene den viktigste pensumboken vår var på til rundt 100 og pugget mest mulig av dette 🙂

    4. Anne: For en herlig kommentar <3 Ja, jeg vil ikke ha bloggen som jobb etter at studiene er fullført og jeg har fått meg jobb som sykepleier, men jeg skal ikke slutte å oppdatere den helt! Jeg tenker å titte innom en gang i blant når det har hendt noe gøy i livet mitt, men det blir mer når jeg føler for og ikke daglig 🙂

    5. Hei! Hvor er teppet ditt fra? Tenker på det chunky knit-teppet du har med deg ut på verandaen! Så fint 😍

    6. Hei Marte, hvor var du på panorama-teltcamping? Det så skikkelig flott ut! Er det i Norge? Tusen takk på forhand for svar <3

    7. AH: Heisann! Du vi kjørte forbi søm og tømmerstø ut mot høvåg, men nådde ikke riktig høvåg før vi kjørte inn på en megasmal kjøresti i skogen. Altså her kjørte vi lenge før vi måtte ut av bilden og gå 10 minutter til. Jeg kan virkelig ikke få forklart hvor det er, for jeg vet verken hva stedet heter eller hvordan jeg skal få forklart den lange veien ut til akkurat dette fjellområdet <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg