– Gavetips til babyshower –

Reklame | Pictureit

– Gaver til kommende babymamma –

Herlighet som den venninnen min blomstrer om dagen. Jeg har ihvertfall aldri sett noen kle gravidlivet bedre! Bestis stråler som aldri før, og forhåpentligvis får hun et like bra svangerskap siste trimester også. Fingers crossed <3 Jeg delte et langt bildedryss av den fine showeren i går, og i dag tenkte jeg å dele noen blinkskudd fra selve gaveåpningen. -Kveldens store høydepunkt!

He-rre-gud så mye hun fikk! En ting er helt sikkert og det er at babyshopping er gøy. Bestis er bare rett under 5 måneder på vei, men hun har allerede en hel garderobe til både nyfødt, 2-3 mnd, og 4-6mnd. Det var helt utrolig hvor mye fint tøy hun fikk. Jeg husker ikke hvor mange plagg jeg kjøpte da jeg var i USA, men det var en liten garderobe, og på toppen av det og en liten Miffylampe, hadde hun fått velge seg ut noen favoritter fra Pictureit til både seg selv, babyen og barnerommet!

Det er klart hun måtte ha en tskjorte med “mamma” på, og en matchende body med “sønn” fra Pictureit. Det er sånne koselige sett som gjør at jeg plutselig kjenner snev av lyst på en liten en selv. Haha! Akkurat samme tekst fikk hun også i søte bildeplakater i str 30x40cm med sorte rammelister til. Pictureit har SÅ mange koselige plakater, med både sønn, datter, supermamma, og mamma. Perfekte gaver å gi bort i en babyshower som denne hvor gavebordet stort sett domineres av søte smokker, smekker og babytøy. Det er jo moro å kunne gi noe til babymammaen også? Eller noe som kan pryde veggen på babyrommet?

Det fine mamma-armbåndet får dere HER <—

Sønn, datter, og mamma plakater finner dere HER <—

Tenk, neste morsdag feirer bestis som “mamma”.. Nei, jeg kan nesten ikke tro det, men for en mamma hun kommer til å bli også. Jeg kjenner ingen jeg, som er så omsorgsfull som denne her. -Som bryr seg mer, og som anstrenger seg så mye for at de rundt skal ha det så bra bra som overhode mulig <3 Cath, denne rollen kommer du til å ta med storm. 

Rabattkoden MB-20 gir 20% på alt fra Pictureit <—

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg