En heldag med hav og fjellberg

– From our fun little day at Skottevik –



Det var kanskje rene stormen på Skottevik da Daniel og jeg tilbrakte onsdagen vår her, men det hindret ikke oss i å hoppe fra fjellbergene! Bølgene må ha tatt inn det iskalde vannet fra dypet for det var ikke mye varmt, men forfriskende deilig likevel. Ikke en fisk fikk vi, men en hau av sandkrabber. Herregud så gøy vi hadde det der vi lå på knær i tanga, la ut skjell og tittet ned på alle de halvstore sandkrabbene som kom krypende ut for et festmåltid. Føltes faktisk litt som vi var syv år all over <3 Krabbekappløp hadde vi også der på fjellet med hver vår krabat i hendene. Ha-ha! “Første krabbe til å nå havet”… Åå ordentlig idyll!

– Ingen fiskefangst, men mange krabber –

Jeg tok ikke all verdens med bilder fra denne kosedagen, men her har dere noen! De siste par dagene har jeg tilbrakt med jentene mine. Først i Baneheia med Siri, middag og vin hos henne, og så på Hamresanden for en heldag i sola der med tre fine venner. Sørlandet leverer så det holder om dagen! I dag derimot har jeg bare vært hjemme. Jeg må lade opp til jobb i morgen, og dessuten er jeg sjåfør for kjæresten min som er på festival med guttaboys i Lillesand. Det har vært litt overskyet med vind i dag, så det har faktisk vært litt deilig å tilbringe noen timer innendørs med Netflix og bloggskriblerier igjen!

Håper dere nyter de siste julidagene like mye som oss!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg