– Green Sparkle –

God morgen fra meg og min grønne, glitrende, nye kjole. Jeg tok den på meg i går kveld da jeg tenkte vi skulle ha date-night på en av restaurantene i nærområdet her i Atlanta. Dere kan tro jeg følte meg overdressed da Daniel tok meg med på ei Sandwich-sjappe som like gjerne kunne vært Seven Eleven eller Deli De Luca. Hehe, hadde lyst på en kald kyllingwrap til middag han da…

Så da ble det det gitt.  En wrap og en smoothie to go i grønn glitterfest. Kjemperomantisk <3 Hehe. Jeg dør litt av meg selv etter gårsdagen faktisk. Etter å ha ligget 4-5 timer i solen, snek jeg meg inn under hotelldynen igjen for å se på dagens fotballkamp. Plutselig gikk det opp for meg at vi hadde en flaske rosévin i kjøleskapet og da Daniel kom hjem fra jobb to timer senere var jeg i STORform. Det smakte bare så innmari godt at et lite glass ble til tre, og mer tålte jeg ikke gitt. Vi hadde egentlig tenkt til å trene sammen etter jobb, men det kunne jeg bare glemme da han mente det måtte være helsefarlig å pumpe i min tilstand. Hahaha, så der satte jeg på hotellrommet da og ventet på å bli normal igjen mens jeg snappet jentene mine, og danset i undertøyet..

– Grønn kjole fra Nelly – 

Neida så, sånn går no dagan. I dag er det blitt onsdag allerede. Tenk det! Fem dager igjen, så kaller den norske sommer på meg igjen. Tiden flyr. Det er helt sikkert. Planen for dagen er… skal vi se… Trene. Bade. Sole. Se fotball 🙂 -Og kanskje snike seg en tur på shopping mens mannen er på jobb. Ja! Dere må ha en finfin lille-lørdag enten dere har ferie eller ei der hjemme!

– Sko fra Zara, Veske fra Gina Tricot – 

21 kommentarer

Siste innlegg