– Clearwater Snapshots –

– Takk for denne gang Clearwater – 

– Du har vært så bra – 

God morgen fra Atlanta! Her kommer et siste lite bildedryss fra helgen vår i paradis. Vi bodde på Hyatt under hele oppholdet. -Strandas definitivt kuleste hotell. Det skilte seg sånn ut med sin knallrosa farge at jeg aldri var i tvil om å finne veien hjem da jeg hver morgen sto opp noen timer før Daniel, og gikk meg en powerwalk på stranda. Disse nydelige bildene under her ble knipset en gang mellom 06.00 og 07.00 om morgenen, da stranda nesten var folketom. Sånn ellers på dagtid var det like folksomt her som på Miami Beach bare så det er sagt. Hehe, ikke book billetter til Clearwater etter å ha sett mine bloggbilder og tro du vil komme til en øde strand uten mennesker på. Da blir du veldig skuffet. Her må du dele hav og strand med tusenvis av andre.

Nå er klokken snart 08.00 her nede, og Daniel dro på jobb for en time siden, så nå skal jeg hoppe i treningstightsen, komme meg på mølla og løpe litt intervaller. Jeg har utrolig nok trent hver dag her nede. Det er bare så mye enklere å komme seg på trening når senteret ligger i underetasjen og du ikke må gå over den evige dørstokkmila og sette deg på en buss.

Hele gårsdagen brukte jeg på å bli grisebrun med bassenget, og det har jeg tenkt til å gjøre i dag også. Ellers tok vi en rolig mandagskveld i går, kjøpte oss smoothie og moreller, og så James Bond i den digge hotellsengen. Vi går ikke engang ut og spiser her nede, for Daniel har med bonuspoengene sine fått tilgang til et rom i toppetasjen der de serverer nydelig mat til alle døgnets tider, så her får jeg gratis både frokost og middag. Litt av et liv <3 

Nytt bloggdesign har vi visst også fått siden sist! Jeg våknet opp til skrekkens forsidebilde nå for en time siden, og har styrt noen minutter nå med å skifte headerbilde, tekst og diverse fra standard til litt mindre standard.. Håper dere kan overleve disse forandringene også <3 Dere leser vel ikke så mye blogg nå uansett tenker jeg. Mange har vel ferie og vil være ute og nyte disse fantastiske dagene i sol og varme. Norge har jammen levert temperatur i 2018.

Nyt tirsdagen der hjemme! Jeg må komme meg på mølla. Jeg vil gjerne rekke noen timer med soling før jeg boltrer meg under dyna igjen for å se en ny fotballkamp. -Så tenkte jeg faktisk å hive meg inn på spa også i dag. Kroppen min er noe dø etter forrige ukes økter, (spesielt leggene etter den strandturen), og bygningen like over gata tilbyr tilfeldigvis full kroppsmassasje. Mihi, jatakk! 

18 kommentarer
    1. For noe magisk og fine bilder 😍 for jo sommerfølse av dette mens jeg ligger kok forkjøla under teppet. Du er flink til og ta bilder som gir sommerfølse. Stranda ser jo helt nydelig ut 😍 kos deg videre 🙂

    2. Linn: Ja helgen var nydelig 😀 Han er på kurs med jobben og lærer om noe fly. Hehe, mer avansert kan jeg ikke forklare det. Han er instruktør til vanlig og jobber med flyets motor og annen mekatronikk jeg ikke har peiling på. 🙂

    3. Hei! Fine bilder 😀 Jeg har bare et spørsmål angående Marokkoferien din i fjor 🙂 🙂 Jeg og en venninne skal dit nå i november og har veldig lyst til å dra til Taghazout. Hvordan var det i forhold til transport fra flyplassen i Agadir? Var det dyrt?
      Klem

    4. Hvilket program bruker du til å redigere bildene dine og hvilket kamera bruker du til å ta bildene dine?

    5. Signe: Hmm.. Justneshalvøya var fint! Men der trenger du bil 🙂 Hånes er også fint, men der er det ikke like mange fine hus <3 Nei alle stedene jeg har bodd har vært fine på hver sin måte. Kristiansand er bra uansett hvor du bor tror jeg. Hehe 😀

    6. Nora: Hei hei! Jeg synes å huske at det tok 30-40 minutt med bil/taxi, men vi fikk turen sponset så jeg vet ikke hva det kom på :/ Men jeg kan aldri tro at det var SÅ dyrt når det var såpass kort <3

    7. For en fin badedrakt! Hvor er den fra? 😍 syntes det er så vanskelig å finne bikinier for oss med store bryst… hvor kjøper du dine bikinier? Nyt ferien videre 💛

    8. Gode, skjønne Marthe! Jrg ville bare legge igjen en liten hilsen og si at jeg absolutt elsker bloggen din 🙌🏻 Opp igjennom årene har jeg fulgt ulike blogger, men du er den eneste jeg aldri har gitt slipp på og som jeg fremdeles sjekker flere ganger til dagen 😄 Så TUSEN TAKK for alle artige historier, nydelige bilder og hverdagslige innlegg du deler! Du har en helt unik utstråling og jeg blir så glad av å høre at du har det så bra! Ha en fortsatt fantastisk dag ❤️

    9. Veronika: Den er fra Bikbok, men den er flere år gammel nå <3 De fleste bikinier jeg har er fra Lindex 😀 Så hender det at h&m også har en str 44 innimellom, men ikke så ofte. Hehe! Lindex er min redning ihvertfall <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg