– Sightseeing Sunday –

– Exploring Clearwater In A fun Car – 

Gårsdagen kort oppsummert: Sightseeing på tre hjul, soling (mye), og tacospising på beachen. Jeg kunne ihvertfall ikke bedt om en bedre kombo. Flyet vårt hjem gikk ikke før klokken 21.00 om kvelden, så vi fikk faktisk mer eller mindre hele søndagen også der nede. For å være ærlig så var vi egentlig i tvil på om vi kom til å komme oss hjem til Atlanta i det hele tatt. Vi hadde nemlig klart å booke flyreisen gjennom “Spirit” flyselskap, som er kjent for å være det verste i hele landet. Altså, googler du det så popper det opp 1 stjerne og flere tusen klage-anmeldelser på at flyene her blir kansellert eller forsinket 8 av 10 ganger så vi var mildt sagt nervøse da vi vendte nesene våre mot flyplassen. -MEN heldigvis gikk det godt da! Faktisk så var det en opplevelse i seg selv å fly med dette selskapet.. Flyvertinnene vitset om alle de dårlige anmeldelsene deres på høytaler, spøkte med at kundene deres på tross kom igjen hver eneste uke, og holdt quiz for passasjerne med cupcakes-premier mens vi ventet på å få lette. Ha-Ha! 

Her kommer et lite bildedryss fra søndagen vår. Jeg er blitt megabrun etter gårsdagen, men sammenlignet med mannen min ser det ut som sola traff huden min for første gang i går.. Altså magen hans er nærmere svart! Jeg får hoppe inn i bikinien og hive meg ut ved bassengkanten for å prøve og ta han igjen nå. De melder faktisk 37 grader i skyggen her i Atlanta denne uken. Heldigvis begynner jeg å bli såpass avklimatisert at jeg tror jeg skal takle det også.

Håper dere har det litt greit der hjemme også <3 Mange av dere har vel vært på Palmesus i helgen tenker jeg? -Og danset rumpene av dere? Jeg lånte ihvertfall bort leiligheten min til min kjære medstudent som skulle danse i sanda denne helgen. Håper det sto til forventningene og at været leverte i sør også. 

– Takk og lov for at jeg har en uke til med denne mannen –

12 kommentarer
    1. Maria: Vi leide dem under hotellet vårt midt på Clearwater beach. Vi bodde på Hyatt hotellet. (Det rosa på bildene), og under her har de alle disse bilene i grønn, rød og rosa man kan leie 🙂

    2. Hei, hvor lenge skal Daniel være i Atlanta? Vet ikke helt hvor jeg tok det fra, men trodde at dere begge skulle hjem nå haha

    3. J: Hei hei! Han skal bare være igjen en uke etter at jeg reiser 16 juli 🙂 Så skal han ha et par uker ferie i Norge før siste skoleår begynner for begge 🙂

    4. Hvorfor svarer du så frekt? Jeg skjønner sarkasme. Pass deg, det er vi leserne som gjør at du får seertall og pengene dine. Hvorfor ikke heller svare: “Nei, vi er ikke blitt gift. I så fall ville dere få hørt om det:) Jeg bare foretrekker å kalle ham mannen isted for kjæresten”. Så enkelt er det:)

    5. Kanskje bruke mindre tid på å «ta igjen farge» og «bli grisebrun» og heller passe litt på huden… 🙂 Hudkreft og føflekkskreft er ikke til å spøke med.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg