– 30 grader i sør –


– Nok en nydelig dag i Baneheia –


Woaah! For et vær vi har fått utdelt denne sommeren på sørlandet! Det lukter billige turer hos reiseselskapene på nett, for fy søren hvem vil reise bort fra disse temperaturene? I går var det intet mindre enn 30 varmegrader i sør igjen, og dere kan tro jeg nøt dem. Jeg var på vei ut døra med bikinien på allerede klokken ni om morgenen. -Kjøpte frokostsalat på meny og kjørte rett til Baneheia hvor jeg ble liggende og sole meg med Annika i fem deilige timer! 


For et liv. Elsker kveldsvakter om sommeren når sola skinner som dette her. Jeg begynte ikke på jobb før klokken fire i går, og følte jeg fikk SÅ mye ut av denne deilige formiddagen <3 Bare EN morgenvakt igjen nå så drar jeg! IIH! Etter jobb i dag så bærer det straka vegen hjem, vaske heim, pakke ferdig og (hvis jeg rekker) dra til Andrea for en aller siste girlsnight <3 Halve gjengen skal samles hos henne denne fredagskvelden, og kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke å holde meg unna jeg heller. Orker jo ikke å gå glipp av en eneste jentekveld med de fine vennene!
 

– Ville bare titte innom og ønske dere en super start på helgen –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg