I’m addicted to…

.
..Denne sykt spennende serien fra Netflix. Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men jeg har blitt ordentlig seriefrelst denne sommerferien! Sett fire serier på bare noen uker, og kjent på følelsen av å være fullstendig oppslukt av dem alle. Akkurat denne historien var det Daniel som tipset meg om da jeg var ferdig med “Stranger Things”, og det var ikke mer enn én episode som skulle til for å overbevise meg her heller. Ikke bare er historien spennende, men skuespillerne er dritbra! Liker du en serie der du virkelig ikke kan forutse noe som helst, så snurr denne neste regnværsdag!


– Safe – 
Enkemann og kirurg Tom, bor i et tilsynelatende trygt nabolag sammen med sine to døtre etter å ha mistet sin kone av kreft. En kveld forsvinner den eldste datteren etter å ha deltatt på en fest med kjæresten, hjemme hos skolens mest populære jente. Saken blir raskt etterforsket, men til tross for at politiet aktivt jobber med å prøve og finne jenta, tar også Tom saken i egne hender og leter etter datteren selv sammen med bestekameraten Pete. Denne jakten blir ikke enkel, og menneskene han trodde han kjente best, viser seg å bære på både to og tre hemmeligheter. Når datterens kjæreste blir funnet flytende dø i vannkanten, blir spørsmålene bare enda flere. Ligger datterens kropp også flytende et sted? Eller har hun bare stukket av for å gi far en lærepenge etter å ha vært utro mot den døende moren?


Bare gi den én episode er dere greie <3 Nå skal jeg se og få i meg noe frokost før jeg hopper avgårde til Cath for en ny runde vippebøy. SÅ bærer det på jobb igjen for enda en kveldsvakt. Det er nydelig vær her i dag så det hadde ikke akkurat gjort noe med fri, men nå er det bare fire små vakter igjen. *GLIS* Nyt sola for meg og, dere som kan!


Se traileren til serien HER <—

8 kommentarer
    1. Denne virket utrolig spennende og jeg trengte virkelig tips til ny serie siden jeg har sett alt haha! Håper du har en kjempe fin start på ny uke Marthe 😃

    2. Så denne forrige uke -nå ser eg Quantico -den er i 3 sesonger, kommet til sesong 2, hadde sett halve sesong 2 før,men måtte se om igjen da så himla masse skjer i hver episode 😀
      Ellers ser eg Code Black og noen krimserier -trenger noe nå da *mine* serier har ferie 🙂

    3. Den serien er kjempebra! Så den ferdig på kun ett par dager. Du burde se bates motel, hvis du ikke har sett det. Den er utrolig spennende og bra. Jeg ble helt hekta etter en episode! 😊

    4. Begynte så vidt, men sliter med at det er «Dexter»… som snakker engelsk! 🙈 men kanskje jeg må gi den et forsøk til?? ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg