Lately i’ve been watching…


…Denne splitter nye serien kalt Rig 45! En helt ny thriller-serie som ble sluppet først nå 8 juni på Viaplay. Det ligger foreløpig bare ute tre episoder, men jeg velger å tipse dere om den likevel, for jeg syntes faktisk serien underholdt meg fra de første fem minuttene inni første episode og vanligvis må jeg ihvertfall komme meg igjennom tre hele episoder før jeg er slukt av en ny historie.. Den har ikke fått de beste anmeldelsene, men det er slett ikke sjeldent jeg må si meg uenig i disse slakter-anmeldelsene på nett! Jeg liker denne historien kjempegodt, og gleder meg til fortsettelsen.


– Rig 45 –
Denne nordiske thriller-serien tar for seg en historie på en av Benthos Oil-plattformene, Rig 45. Et misstenkelig dødsfall oppstår to dager før jul og etterforsker Andrea får beskjed om å sette familie og juleforberedelser på vent for å reise til Nordsjøen og finne svar på hvorfor ulykken fant sted. En storm er samtidig på vei, og sjefen på Rig 45 har lite lyst til at etterforskningen skal stå i veien for arbeidet de driver med. Andrea jobber så raskt hun bare kan, men i det hun tror hun har løst gåten, inntreffer en ny.. Det går opp for hele krewet at ting ikke er som de skal. Noen ønsker besetningen på Rig 45 død, men hvem er denne morderen? De kan ikke ta i bruk verken livbåter eller helikopter for å flykte før stormen har lagt seg. Inntil da er de bare nødt til å isolere seg for å prøve og holde seg i live.


Se traileren til serien HER <—


Andre serier jeg har forelsket meg i den siste uken: 
1.
Stranger Things på Netflix 2. Perfekte Steder på Tv2 sumo

3 kommentarer
    1. Er så hektet på The handsmaids tale. Gleder meg til hver torsdag når ny episode kommer ut. Før det så jeg Outlanders. 3 sesonger på 1, 2, 3. Nydelig serie om fantastisk kjærlighet. ( men du må gi den noen episoder før du gir opp, da den er inneholder litt unaturlige ting – men så fort du blir kjent med karakterene så er den bare nydelig )

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg