– Gyllenbrun hud på én uke –

Reklame | Good For Me


Wææ! Takket være en måneds bruk med betakaroten Gold og en uke med sol i Stavanger by, har huden min nå fått det gyllenbrune grunnlaget som jeg ønsket meg før ferien min. He-rre-gud så effektivt det har vært å ta disse kapslene hver morgen. Jeg har alltid visst at betakaroten fungerer, men jeg har aldri sett det gi raske resultat når jeg først har eksponert huden min for solstråler. Jeg mener.. Aner dere hvor blek jeg rakk å bli denne vinteren? -Så var det ikke mer enn én uke i sola som skulle til for å farge lårene gyllenbrune igjen? YAAY sier jeg bare!


Nå er jeg klar som et egg til Kypros om ti små dager, og Betakaroten Gold boksen blir med i kofferten! Denne fargen skal nemlig bare bli enda dypere, og den skal vare til langt utpå høsten har jeg bestemt meg for. Da kan det være lurt å ta et par kapsler daglig også etter ferien, hver morgen gjennom de (forhåpentligvis) nydelige sommermånedene på sørlandet, og også noen uker etter den hyppige soleksponeringen min.. I går kveld bestilte jeg dessuten flybillettene til Atlanta, og der melder de intet mindre enn 31 grader i juli måned. Puh! Det blir to hete uker ved bassengkanten det!


Du får Betakaroten Gold for 169kr pakken HER <–


Til og med armer, ansikt og bryst har fått en gyllenbrun farge etter denne uken i sola. Gøy! Litt rød på halsen er jeg også blitt, så glem ikke solkremen dere! Betakaroten Gold beskytter huden din mot både soleksem og solbrenthet, men det betyr selvfølgelig ikke at du kan kaste hele solkremen <3 Ah, de neste syv dagene melder de fortsatt bare finvær og 20 deilige varmegrader i sør, så innen uken er omme skal bikiniskillet mitt være enda et hakk sterkere!


Betakaroten Gold er en vegetabilsk kapsel som er helt fri for gelatin og allergener for dere som ikke har fått med dere det. En boks inneholder 60 kapsler og Goodforme sin anbefalte dagsdose er 2 kapsler. En jevnere, raskere brunfarge tror jeg ikke jeg kunne ha fått av noen andre merker. Gleder meg til å se hvor denne brunfargen skal ende!


– Betakaroten Gold er en del av min morgenrutine –

9 kommentarer
    1. Så fin og brun du er! Og alltid så blid<3 Men må si det skurrer litt når alle de positive produktanmeldelsene er skrevet på samme dag, 04.05.18, på nettsiden dems....

    2. Jeg har den samme boksen som deg, og her står det at doseringen er på 1 kapsel per dag. Trur uanz det ikke gjør noe å ta to, men anbefalt dosering per dag er en kapsel og ikke to.

    3. Sara Katrin: De har bare ikke oppdatert alle boksene sine enda. Trodde det samme som deg men fikk beskjed om at dosen er 2 kapsler daglig og at alle nye bokser blir merket med det 🙂

    4. Christiane: Tusen takk <3 Jeg kan ihvertfall bekrefte at de fungerer! Tror aldri jeg har fått farge så fort ute i solen før. Ihvertfall ikke i Norge! 🙂

    5. Etter mye nøling så har jeg bestemt meg for å prøve de. Håper det kan hjelpe på en bleikfis med rødt hår også😑

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg