Mitt livs første kaffekopp


– My very first coffee machine – 


Se på den fine lille saken <3 Livets gave fra bestemor og bestefar! Gled rett inn på den allerede så fint pønta kjøkkenbenken min. Herregud, jeg har aldri pakket så fort ut av en koffert før. Ville lage meg min aller første kaffekopp helst før jeg hadde fått av skoene. Klokken var 21.30 om kvelden da toget mitt kom frem i Kristiansand by, men det hindret ikke meg i å helle nedpå med en kopp koffein. Jeg hater jo egentlig kaffe, så det var absolutt mest for å teste ut selve maskinen, men med noen suketter oppi ble kaffekoppen faktisk noe for min gane også! Tenk det. Jeg har herved drukket min første hele kaffekopp med hint av karamell i. Mmm! -Og mange flere skal det bli.


Nå venter jeg besøk av mannen! Jeg trodde ikke jeg skulle få se ham før på tirsdag, men han ringte i går kveld og ville gjerne komme på besøk en tur etter dagens eksamen, så da gleder jeg meg maks til det! Jeg har for anledningen smelt sammen en deilig mango, kyllingsalat til oss, og kjøpt inn jordbær med fløte til dessert. Kan nesten ikke tro at de norske jordbærene har kommet allerede! Nå blir det mye jordbærspising på meg i ukene fremover ihvertfall.


Jeg sov helt til 08.00 i dag tidlig, dro rett på trening i byen og så hjem på verandaen for å grille meg noen timer i sola. Trodde ikke det skulle være like varmt her som i Stavanger, men åjoda! På Hellemyr må det ihvertfall ha vært 23 grader denne ettermiddagen. Fikk jo farge som bare det på kun 2 små timer i solsteiken.


Ønsker dere alle en super helg! Dere MÅ komme dere ut i dette været.
Jeg har jobbhelg på helsesenteret, men skal passe på å nyte været etter vakt <3

5 kommentarer
    1. Har og en kaffemaskin..som eg lager iste med og kakao og nesquick…
      Har aldri blitt så voksen at eg liker kaffe,men det lukter fantastisk OG eg MÅ ha det i glasuren min på sjokoladekaken <3 <3 <3

    2. Virker herlig å ha en slik maskin. Har flere ganger vurdert det. Meeen…. Er ganske miljøbevisst i disse dager og flere slike kapslar daglig… Det har jeg faktisk ikke samvittighet til.. For ja, jeg drikker en god del kaffe og da blir det altfor mye plast

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg