Home, Sweet Home

Reklame | Affiliateslenke for Ellos & Room21


Og der ankom regnet Stavanger. -På tide å reise hjemover igjen! Hehe, neida i dag tror jeg det øser ned de fleste steder i Norges land, men nå har jeg altså vært her i seks deilige dager og må si meg storfornøyd for denne gang. Jeg tok enda en dag oppe hos farmor og farfar i går, hev farmors bikinitruse på og lå på plenen der oppe og solte meg i timesvis. Så fikk jeg servert nydelig breiflabb-middag, bær, og min egen kake til dessert. Jeg bestemte meg nemlig for å bake sjokoladekake på morgenkvisten i går og koste meg glugg med det og på bestas kjøkken <3


– Menu pidestall HER, Speil HER, Stueteppe HER, stuebord HER – 


For noen dager dette har vært.. Åh, nesten som juleferien all over! Jeg har sikkert lagt på meg de to kiloene jeg trente av igjen etter psykiatri-praksis i april, men What.The.Hell. Mailivet så langt har vært upåklagelig. Virkelig. Brun har jeg også blitt etter disse sommerdagene i Stavanger! Jeg har til og med blitt brun i ansiktet etter timesvis med soling uten sminke på bestemors veranda. Åå! Jeg har hatt det så digg den siste uken at dere ikke aner det engang <3 


– My favourite, little corner – 


Nå kan jeg takke meg selv for at jeg brukte min siste dag i sør til å shine opp hele leiligheten. Det beste som finnes etter et litta vacay er jo å komme hjem til nyvasket crib. Er dere ikke enige? Jeg er ikke hjemme før klokken 21.00 i kveld, men da håper jeg faktisk at regnet plasker ned så jeg kan krype rett opp i sofaen, pakke meg inn i favorittpleddet, fyre i peisen (ja jeg skal fyre hele året), og snurre film all by myself. Mannen stresser enda med eksamenslesningen stakkars, så han ser jeg ikke før til tirsdag tenker jeg <3


En siste date må vi da få til før han reiser avgårde til Atlanta for sommeren. Tror ikke det har gått helt opp for meg at vi ikke skal sees igjen før 1 juli. Jeg tar det liksom litt for med ro, men det er vel fordi jeg har favoritthøytiden min i vente. Jeg har så mange venninner å reise på ferier med, fiske med, reise på hytteturer med og skåle med, at akkurat mai/juni sikkert bare suser avgårde. Farfar ga meg nøkkelen til hytten på Bortelid forrige måned, så allerede en uke etter Kypros reiser girlsa og jeg opp dit for å hygge oss litt med fisking, grilling og (forhåpenligvis) sommervær.


– Sommeren 2018, i can’t wait –

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg