Tips til 17. mai kjolen

Reklame | Affiliateslenke for Bikbok


Hei og hopp fra Tasta! Nå har jeg kost meg et lite døgn i Stavanger by alt jeg. Skravlet med fine besteforeldre, lært bestemor opp i smoothiebowls og blitt skjemt bort med ny Nespresso kaffemaskin. IIIH! Sistnevnte er jeg altså så begeistret for at smilet mitt nesten går rundt. Kanskje litt rart å bli så glad for en kaffemaskin når du ikke engang liker kaffe, men den var bare så sinnsykt fin! Dessuten er det hele 24 ulike smaker å velge i på disse Nespresso kapslene, så kanskje til og meg jeg kan like noen av dem? De med smak av karamell, vanilje eller sjokolade foreksempel? Time will show. Gleeder meg ihvertfall vilt til å dra hjem, plassere den fine saken på kjøkkenbenken min og faktisk kunne tilby gjestene mine kaffekopper i fremtiden. #samlervoksenpoeng 


Kjole til 399kr HER <—


Jeg har fått lov til å dra innom Nespressobutikken her i Stavanger og få 100 kapsler gratis til den nye maskinen min, så nå skal jeg tusle til sentrum, smake på de ulike variantene de har og hente med meg 100 stykk. SÅ bærer det hjem til bestemors middag før jeg skal gjøre meg klar for kveldens festligheter. Iselin fylte år 2. mai og skal feire den store dagen i kveld, så da bli vi en liten jentegjeng på 8 hos henne før vi tar dansefoten med oss på byen i Stavanger i natt!


Tenkte bare jeg skulle tipse dere om denne rålekre kjolen jeg fant på Bikbok her i forrige uke. Den er jo perfekt for dere som ikke har bunad til årets 17. mai! 399kr betalte jeg for den, og fy søren så fint den satte på. Spesielt med et tynt, lite belte i midjen. I kveld blir det nok en kortere kjolevariant på meg, men til mandag skal farfars bursdag feires, og da skal denne lekre saken på igjen for anledningen! De har den forresten i en variant uten mønster også HER <–


Håper dere har fått en fin start på lørdagen.
Nyyt kvelden! Det skal jeg <3

12 kommentarer
    1. For det første, så fin du var i kjolen fra bikkern! Og for det andre, syykt digg med kaffemaskin! Jeg er helt avhengig av min. Mine favoritter når det kommer til kapsler, er den som smaker vanilje (den er ikke så søt som den høres ut som), den vanlige lyseblå og den som smaker karamell <3 de er dødsgode!

    2. Jeg likte heller ikke kaffe før, men har kjøpt den samme kaffe maskinen som deg (med melkeskummer da, vet ikke om du har det) og nå drikker jeg masse kaffe. Også er den jo som du sier veldig fin å se på! 🙂

    3. Anonym: Heisann! Jeg har bare vært på Hall Toll, Alf & Werner og Hexagon hvis det skrives sånn. Jo og Tango.. Av disse stedene har jeg likt best Alf & Werner 🙂 Men altså jeg har vært ute i Stavanger tre ganger i mitt liv så jeg er nok ikke den rette å spørre her 😀

    4. Julie M: Tusen takk Julie 😀 Det var godt du sa! Jeg rakk ikke å dra innom Nespresso for å hente kapsler på lørdag så jeg skal ta turen i morgen og bestille noen ekstra med vanilje, lyseblå og karamell. Satser bare på at jeg liker alt du liker jeg. Haha, jeg har nå ihvertfall likt alle filmtips du har kommet med så langt. Krysser fingra for at smaksløkene våre og er like 😀

    5. Merete: Ah, så herlig! Startet du med suketter i kaffen til å begynne med eller likte du den bare som den var når du fikk maskinen? 🙂 Jeg får prøve meg litt frem, men krysser fingrene for at jeg er kaffefrelst jeg også før året er omme 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg