First Of May

Reklame | Affiliateslenke for Bikbok


Velkommen mai! Åh, nå føles det litt mer på ekte at sommeren faktisk er like rundt hjørnet. Disse anterkksbildene knipset Hannemor og jeg søndag formiddag før jobb, da sola sto høyt og varmet som bare det. I dag ville vi nok bildene neppe fått samme, varme gløden… Regnet øser ned her i dag, og da jeg hutret og frøs på vei til PT timen min klokken 09.00 i dag tidlig, følte jeg egentlig vi var tilbake i mars. Jaja, det kommer sikkert bedre maidager..


Jeg hadde besøk av Kristinemor til nærmere 01.00 i natt, og så stupte jeg fornøyd i seng og sov så tungt at det bare var såvidt jeg kom meg opp til dagens morgenøkt. Godtestoppen min går det forresten også som det suser med, og i dag har jeg altså vært snopefri i 2 uker og 1 dag. Ha-Ha. Jeg måtte selvfølgelig smake på sjokoladekaken siste dag i praksis, men med snopestopp mener jeg at jeg holder meg unna all type snacks en vanligvis spiser i en kinosal 🙂  


Nok om det! Nå skal jeg se og hive meg i dusjen og stelle meg litt for kveldens sosiale time. Jeg skal på besøk til Cathrine og mannen i kveld, skravle litt med henne og kanskje snurre en film eller to. Elsker, elsker, elsker å si at jeg de neste to hele månedene står fritt til å gjøre hva pokker jeg vil fra morgen til kveld. Jeg kan trene på morgenkvisten, lage meg smoothiebowls til lunsj, blogge akkurat når jeg måtte føle for det, og finne på hyggelige ting med mine kjære og nære hver eneste dag om jeg vil. Bortsett fra noen ekstravakter på helsesenteret, så finnes det ikke forpliktelser.


– Velkommen skal du være, mai –


– Skjorte HER, Belte og bukse fra Gina, Pumps fra Aldo –


Håhå, for et liiiv dere! Jeg skulle gjerne ha tilbrakt masse tid sammen med Daniel nå som han reiser fra meg om bare to uker, men han stakkars er midt i den harde eksamensinnspurten på ingeniørstudiet sitt, og da er det bare å gi han fred og ro til å nerde. Tenker bare jeg stikker hodet innom heimen hans innimellom og lager litt middag til han (oss) de neste 10-12 dagene.. Litt mat må man jo ha samme hvor hektisk hverdagen er <3  


– Håper dere har en nydelig 1. mai –

12 kommentarer
    1. Sikker på at buksa ikke er fra gina? Ser mer ut som gina-lapp bak på buksa, enn den du linket til 🙂 Bare sånn til info, slik at du ikke informerer leserne dine feil 🙂

    2. Har dere virkelig sommerferie nå? :O Her hvor jeg går sykepleien har vi alltid fått ferie i midten av juni.

    3. Anonym: Nei det er jeg ikke sikker på. Har dem begge, og de er nærmest like på en prikk. Men hvis du mener den er fra Gina pga merkelappen så sier vi det 🙂

    4. Anonym: Tusen takk <3 Neida, vi har enda noen dager med undervisning igjen, og en hjemmeeksamen. -Men er ikke det ca ferie da 😀 Daniel går mekatronikk ingeniør <3

    5. Anonym: Heisann! Hvilken type vlog tenker du på? Jeg har holdt meg unna disse vloggene i syv år nå, men om du har en idé til gøy video jeg slipper å prate så mye i, så kan jeg gå med på å prøve meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg