Orange For Spring

Reklame | Affiliateslenker for Bikbok


God morgen kjære dere! Nå håper jeg dere har hatt en like bra helg som meg? Jeg har fått gjort så mye hyggelig ved siden av studiene de siste to ukene at jeg føler jeg snart må lande? Føles jo nesten som om sommerferien allerede er i gang! I går ble treningsøkten min erstattet av en powerwalk ute i det nydelige været sammen med Annika. Vi trasket rundt på Odderøya og nøt lekre utsikter før vi bestemte oss for å dra med oss Andrea på fiskebrygga og nyte et bedre måltid der. Årets første blåskjell med fries! Åh… Det måltdet skal jeg leve på resten av uken.


Senere på kvelden dro jeg hjem for å bake en sjokoladekake til mandagens avslutning i praksis, og da kom også Cathrine på uventet besøk for skravling og kos med fruktsalat! Altså, blir det bedre? Vi ble sittende og kjase og hygge oss helt til nærmere ett om natten, og da stupte jeg i seng etter en alt for bra lørdag og sov som en engel helt til 08.00. Da var det nemlig bare å sprette opp for å forberede seg til shoot. Vi har fått nok en dag med strålende sol her, og Hannemor kommer snart på besøk for en ny runde bildeknipsing <3


Kjolen min får dere til 299kr HER <–


Håper dere får en nydelig søndag! Jeg skal ha kveldsvakt på helsesenteret, og så bærer det nok rett hjem i sengen for å lade opp til aller siste dag i praksis. Min siste dag skal faktisk tilbringes ute i naturen! Vi har nemlig friluftsterapi også hos “oss”, der en gruppe ungdommer en gang i uken samles for litt uteaktiviteter med bål, grilling, lek og moro, og dette hadde altså jeg også lyst til å være med på før jeg forlater den fine praksisplassen <3 Gleder meg!


– Kjolen fås også i gul HER, og sort HER

5 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurte på en ting angående den matte”eksamen” eller hva det er, som man må bestå 100% for å kunne fortsette på sykepleien, kan man bruke hjelpemidler på den? Eller må man kunne den utenat? Er det en hjemmeprøve?

    2. Anonym: Hei hei! Det er en skoleprøve på 2 timer uten hjelpemidler 🙂 Den er ikke noe å grue seg til om du bare har lest i et par uker før prøven og regnet nok oppgaver på forhånd 🙂 Alle de andre eksamnene er mer krevende enn denne <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg