Antrekk – 250418

Reklame | Affiliateslenke for Bikbok


For en nydelig dag vi fikk her i går! Kanskje ikke 20 varmegrader, men iallefall nok sollys til å gi meg en real boost med energi. Praksis var topp, Morten ble superglad for gave, og jeg var i storform! Trente halvannen time etter “jobb”, nøt ei litta runde i solsengen, og dro hjem for å prøve meg på min aller første blomkålpizza! Det vil si pizza med bunn laget av raspet blomkål og egg.. Sunt og godt sa de! Jeg vet ikke om det er det beste jeg har spist i mitt liv, og jeg kommer nok ikke til å lage det igjen med det første, men kjekt å ha prøvd ut den berømte blomkålpizzaen fitnessfolka prater så veldig varmt om. Jeg knipset noen bilder av den også, så dere skal få oppskriften i en egen post <3

Nå skal jeg avgårde på ukens siste vakt, og så tar jeg en reprise av gårsdagen tenker jeg. Trening –> Sol –> Hjem og lage sunn middag. I dag står fiskekaker med gulrotstuing på min meny. Jeg har cravet dette siden jeg så de eldre spise det på helsesenteret for.. et halvt år siden, så nå er det på tide å få fingeren ut. Og apropos helsesenteret. I går takket jeg faktisk ja til å jobbe på 17 mai så hvis noen lurte på hva mine 17 mai planer er i år: Feire med de gamle <3  


 – Bukse, belte og jakke fra Gina Tricot, Body 199kr HERFRA


Ellers teller jeg ned dagene til mai, og er fornøyd med det aller meste om dagen. Jeg vet ikke om det er våren, treningen eller godtestoppen som gjør det, men energien er i ferd med å nå nye høyder <3 Når bussforsinkelser er eneste irritasjonsmoment i hverdagen, ja da har en det rett og slett greit.


Kan dere ha en fin torsdag? For det skal jeg <3

16 kommentarer

Siste innlegg