This Week’s Workouts


Riktig god mandagsmorgen! Tenkte jeg skulle dele ukens treningsplan med dere her nå, før jeg går løs på en ny dag i praksis. Denne uken får jeg visst en riktig så myk start på svettefronten. -Treningsfri allerede på mandagen. Jeg foretrekker det vel egentlig ikke heelt sånn, men i dag måtte det rett og slett bare bli slik. Jeg styrte nemlig med bilderedigering helt til klokken tre i natt så i dag skal jeg virkelig bare stupe i seng når jeg kommer hjem <3

Så får jeg mannfolket på besøk for litt kjærestehygge også! Jeg tror vi har sett hverandre til sammen fem timer de siste to ukene.. Det går greit ettersom vi er like travelt opptatte begge to, men jeg må si jeg verdsetter datenightsene våre litt ekstra etter uker som disse. Har allerede begynt å grue meg til all savningen de to månedene(!) vi snart ikke skal sees i det hele tatt.. -Men jeg har også begynt å glede meg til gjensynsgleden 1 juli. Haha.. DET blir fint!


Denne uken har jeg booket meg en PT som skal hjelpe meg litt på vei til å opprettholde treningsmotivasjonen i vår! Styrketrening synes jeg bare er stas så akkurat disse behøver jeg kanskje ikke så fryktelig mange råd til, men på cardiofronten trenger jeg veiledning. Jeg har så lyst til å forbedre den forbaska kondisjonen min, og det helst ikke bare ved å løpe på den kjipe mølla! Det finnes jo ikke kjedeligere? Jeg skal selvsagt dele litt mer av dette trim-prosjektet mitt i ukene fremover, men veldig mye svettesnakk blir det nok likevel ikke. Jeg er tross alt ingen treningsblogger. Den kategorien vet jeg at det er x antall andre som tar seg av, men litt moro synes jeg det er å dele fra disse timene også <3 


Ha en sprek mandag! Treningstøyet mitt er fra H&M.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg