One Watch – Two Styles

Reklame | Daniel Wellington


Få en gratis reim når du kjøper en DW klokke HER <—


Jepp! Det kan være lurt å få med seg disse kampanjene til Daniel Wellington, for nå får dere to styles for prisen av en! Kjøper du en hvilken som helst klokke på DW sine nettsider, så kan du altså legge til en valgfri gratis klokkereim i handlekurven! Mine favoritter er og har lenge vært den roséfargede Classic Petite Melrose, og den hvite Classic Petite Bondi. Uret her er jo akkurat det samme, så hvorfor ikke bare kjøpe én av dem, og få reimen til den andre gratis?


Det er utrolig enkelt å skifte reim på Daniel Wellington klokkene, og de selger alle reimene sine både alene og som hele klokker, så dersom man allerede har et ur eller to, kan man spare mye på å bare handle “straps”! Selv har jeg etter flere års samarbeid med DW nå hele seks forskjellige klokker i samlingen min, og med fem ekstra reimer i tillegg kan jeg jo lage SÅ mange fine varianter. Jeg har nå ur i både sort, hvit, roségull og sølv, og med reimer i både hvit, brun, sølv, sort og rosé har jeg virkelig alltid noe som matcher antrekkene mine. Ettersom vi nå går mot vår, sommer og varme er det ingen tvil om at denne hvite klokkereimen skal få pryde mitt håndledd i ukene fremover. Den ER så fin!


Min favoritt —> klokken Classic Petite Melrose, med ekstra hvit reim


Du må betale toll på alt du bestiller fra utland, men Daniel Wellington har til gjengjeld gratis frakt verden over, gratis retur og en rabattkode til mine lesere på 15%. Skriver dere inn MARTHEBORGE under “jeg har en kupongkode” i kassen på nett, så får dere altså 15% rabatt på absolutt alt. Tilbudet gjelder til og med 24 april <3 Happy Shopping!


– Rabattkoden MARTHEBORGE gir dere 15% på alt fra DW –


Gleder meg til å knipse mine første vårantrekk med disse klokkene på armen <3
Endelig melder de sol og 15 + her i sør, så NÅ blir det mer utebilder på bloggeriet!

6 kommentarer

Siste innlegg